piromarek pisze:Trzeba mieć świadomość, że niektóre z modułów nie mają kieszeni do wymiany baterii, a same baterie są wlutowane na stałe w płytkę.
Jak poprzednio napisałem, tak właśnie jest w moim starym już chińczyku, co zauważyłem podczas pierwszej wymiany baterii.
Jednak sama wymiana nie była większym problemem (można kupić baterie w rodzaju 2032 z przygrzanymi kontaktami, zresztą w różnych konfiguracjach) - problemem było samo otworzenie modułu i dostanie się do baterii, ponieważ został sklejony i w zasadzie był nierozbieralny. Ale stosując różne "metody" otworzyłem pudełko i ostrożnie (bez "drżących rąk", iskrzenia podczas podlutowywania i zważając (!) na biegunowość odlutowałem wyczerpane i podlutowałem świeże baterie. Potem dla uszczelnienia przed kurzem itp. okleiłem dobrą taśmą izolacyjną krawędzie modułu, po wpakowaniu go do gniazda maski i zaciśnięciu jest w miarę OK.
Ale że SPEEDGLASS w niektórych modelach wlutowuje baterie? To co najmniej dziwne.