przykładowy program do FANUC OI-TC
-
Autor tematu - Stały bywalec (min. 70)
- Posty w temacie: 1
przykładowy program do FANUC OI-TC
mam wielką prośbę jeżeli ktoś ma ładnie rospisany program do wytaczania otworów,planowania czołowego,gwintowania na wałku i w otworze to bardzo proszę o przesłanie mi na adres czarek1005o2.pl chodzi oczywiście o tokarkę na sterowaniu Fanuc oi-TC jestem początkującym pracownikiem na takiej maszynie i będę bardzo wdzięczny za te materiały.
Pozdrawiam czarek
Pozdrawiam czarek
Tagi:
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
-
Piracik pisze:na fanuca series 18i-tb bym mogl podeslac kilka gotowych programow. ale na maszyne dwuwrzecionowa gdzie dwa programy skladaja sie na jeden detal...
PIRACIK WIELKA PROśBA DO CIEBIE abyś przysłał mi takie właśnie programy, firma zakupiła właśnie taką 2-wrzecionówkę, z tym sterowaniem dodam że programy jak na razie piszę "z ręki" mamy Mori Seiki na nieco starszym Fanucu
z góry dzięki
ps. dostałeś ode mnie wiadomość na Priva?
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 3
ale jaki konkretniej chcesz detal? poza tym gdyby byla taka potrzeba to moge dosyc tanio przeprowadzic szkolenie na taka maszynePIRACIK WIELKA PROśBA DO CIEBIE abyś przysłał mi takie właśnie programy, firma zakupiła właśnie taką 2-wrzecionówkę, z tym sterowaniem dodam że programy jak na razie piszę "z ręki" mamy Mori Seiki na nieco starszym Fanucu

niestety nic nie dostalem.ps. dostałeś ode mnie wiadomość na Priva?
- Tokarki CNC -
- Heidenhain - Siemens - Fanuc -
- Heidenhain - Siemens - Fanuc -
-
A czy ja, Szanowni Panowie, moglbym poprosic o jakies programy napisane od reki na FANUC'u? Chcialbym popatrzec jak to poprawnie wyglada, z gory wielkie dzieki!
Moj email: [email protected] pozdrawiam!

-
- Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)