Przecinarka taśmowa - jaką wybrać?

Planujesz zakup sprzętu do warsztatu, masz problem z maszyną tu możesz o tym porozmawiać - nie tylko maszyny CNC

Autor tematu
azi91
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Posty w temacie: 2
Posty: 41
Rejestracja: 21 sty 2017, 17:08
Lokalizacja: Inowrocław

Przecinarka taśmowa - jaką wybrać?

#1

Post napisał: azi91 » 19 sie 2019, 12:55

Witam,

Zastanawiam się nad zakupem przecinarki taśmowej. Mam zlecenia po kilka set - kilka tysięcy sztuk małych detali na frezarkę cnc. Do tej pory zlecałem cięcie na zewnątrz. Największe elementy jak na razie były cięte z płaskownika S355 25x50mm. W temacie cięcia na pile jestem zielony. Mam kilka pytań:

- czy w budżecie do 10tys jestem w stanie kupić piłę która będzie mogła pracować po 8-10h/ dzień i nie rozpadnie się po miesiącu? Jeśli nie to na jaki budżet się przygotować?
- jaka jest wydajność takiej przecinarki - na przykładzie płaskownika S355 25-50mm - ile cięć będę w stanie wykonać w 1h?
- czy będę w stanie wg was obsłużyć na raz przecinarkę + frezarkę zakładając, że będę miał kilku- kilkunastominutowe programy? Czy jednak wiązało by się to z zatrudnieniem pracownika?

Pozdrawiam




jasiu...
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 5317
Rejestracja: 14 lip 2007, 19:02
Lokalizacja: Westfalia

Re: Przecinarka taśmowa - jaką wybrać?

#2

Post napisał: jasiu... » 19 sie 2019, 18:32

Jeśli piła będzie z podajnikiem to będzie cięła sama. Wpisujesz ilości sztuk i wymiar, a ona tnie, chyba że zapali się czerwona lampka (materiał się skończył).

Zobacz (tak od czwartej minuty, jak nie masz czasu całości oglądać):

Chińskia produkcja na Machu, nie wiem ile podobne kosztują, ale chyba więcej, niż założyłeś. Profesjonalne piły automatyczne (jak np. ta: ) to powyżej 10 tys, ale euro.


Avalyah
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 2350
Rejestracja: 29 lis 2015, 00:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała