Przecinanie styroduru

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce tworzyw sztucznych ręcznej jak i za pomocą CNC

Moderator: MODERATORZY


Autor tematu
titleDe
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 112
Rejestracja: 09 lip 2010, 17:56
Lokalizacja: Bydgoszcz

Przecinanie styroduru

#1

Post napisał: titleDe » 13 wrz 2017, 13:58

Cześć.
Przecinając warstwę wierzchnią styroduru uzyskuję łuk wypukły lub wklęsły.
Jak mogę pozbyć się tego problemu?
Większa temperatura i większa prędkość?

Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam.
Załączniki
XPS.png
XPS.png (4.84 KiB) Przejrzano 851 razy



Tags:

Awatar użytkownika

MarcinxD
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 219
Rejestracja: 17 gru 2009, 20:09
Lokalizacja: Zbąszyń

#2

Post napisał: MarcinxD » 13 wrz 2017, 20:53

Musisz ciąć na kilka razy, w górnej warstwie jest tyle naprężeń, że po odcięciu zawsze wygina taflę. Jak potrzeba idealnych powierzchni to niesyty trzeba ciąć na 4 razy obracając płytę.
Pozdrawiam Marcin


jarbia
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 315
Rejestracja: 22 sie 2012, 12:21
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

#3

Post napisał: jarbia » 13 wrz 2017, 21:28

Czy próbowałeś kiedyś położyć na wierzch jakąś sztywną płytę i na niej położyć jakiś obciążnik ?

Awatar użytkownika

MarcinxD
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 219
Rejestracja: 17 gru 2009, 20:09
Lokalizacja: Zbąszyń

#4

Post napisał: MarcinxD » 15 wrz 2017, 11:21

Brakło już co wsadzić ;)
Ale przy tafli 30mm to może by się nawet udało tylko trzeba sporo ciężarków bo tafla sama w sobie jest już krzywa i w dodatku sama nie ma równej grubości.
Pozdrawiam Marcin

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka tworzyw sztucznych”