Poszukuje Dtr do wiertarki Metalik Pk 203

Jeśli szukasz schematu urządzenia - napisz

Autor tematu
l300
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 3
Posty: 15
Rejestracja: 28 maja 2013, 21:33
Lokalizacja: chocianow

Poszukuje Dtr do wiertarki Metalik Pk 203

#1

Post napisał: l300 » 08 lut 2014, 20:42

Tak jak w temacie szukam Dtr do wiertarki PK203, mam problem z pierwszym biegiem silnika, nie chce chodzic tylko buczy jakby jednej fazy nie bylo. Moj mail L300@o2.pl Pozdrawiam



Tagi:

Awatar użytkownika

BYDGOST
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 3
Posty: 4239
Rejestracja: 28 wrz 2007, 09:32
Lokalizacja: Bydgoszcz

#2

Post napisał: BYDGOST » 08 lut 2014, 21:05

Ja mam PK203 ale to jest bułgarska i nie pamiętam jaka to jest firma bo Metalik nic mi nie mówi. Mogę załączyć schemat elektryczny jaki był na tabliczce przy maszynie.
Pomnik Ikara - Ku pamięci dawnego lotniska w Fordonie.


Autor tematu
l300
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 3
Posty: 15
Rejestracja: 28 maja 2013, 21:33
Lokalizacja: chocianow

#3

Post napisał: l300 » 08 lut 2014, 21:16

Tak wiertarka bulgarska a dokladniej producent ZMM Metalik Pazardjik. Mam takie dwie sztuki w w dwoch identyczny objaw.

Awatar użytkownika

BYDGOST
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 3
Posty: 4239
Rejestracja: 28 wrz 2007, 09:32
Lokalizacja: Bydgoszcz

#4

Post napisał: BYDGOST » 08 lut 2014, 21:28

To podaję schemat:
Skoro na drugim biegu chodzi normalnie to fazy dochodzą do maszyny. Sprawdź styczniki i przekaźnik termiczny.
Obrazek
Pomnik Ikara - Ku pamięci dawnego lotniska w Fordonie.


Autor tematu
l300
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 3
Posty: 15
Rejestracja: 28 maja 2013, 21:33
Lokalizacja: chocianow

#5

Post napisał: l300 » 08 lut 2014, 21:36

Musze elektryka zawolac. Termika wybija jak wlacze na 1 biegu jak silnik buczy.

Awatar użytkownika

BYDGOST
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 3
Posty: 4239
Rejestracja: 28 wrz 2007, 09:32
Lokalizacja: Bydgoszcz

#6

Post napisał: BYDGOST » 08 lut 2014, 21:53

Weź jakiś miernik, można kupić za 15 zł, i posprawdzaj czy po drodze nie ginie gdzieś jedna z faz np. upalone styki na styczniku. Za dużo nie masz do sprawdzania bo pomiędzy kostką rozdzielającą zasilanie na pierwszy, lub na drugi bieg a termikiem na silniku, masz tylko jeden stycznik i to on jest najbardziej podejrzany.
Pomnik Ikara - Ku pamięci dawnego lotniska w Fordonie.


#andrzej#
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 01 kwie 2016, 09:31
Lokalizacja: Podhale

#7

Post napisał: #andrzej# » 20 paź 2017, 09:13

Witam
Jestem nowy na tym forum a w ostatnim czasie stałem się posiadaczem wiertarki pk203 i mam kilka pytań ?
Czy ma ktoś może DTR-ke do tej maszyny , wiertarka chodzi ale olej widać w górnym wzierniku w momencie włączenia posuwu (tą długą dźwignią) czy tak ma być i czy ten posuw można włączać w czasie pracy czy na wyłączonym silniku .I jeszcze jedno pytanie jaki najlepiej wlać olej do tej skrzynki (chciałbym zmienić).
Pozdrawiam wszystkich :wink: .

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Schematu”