Obawiam się, że brak znajomości zasad rysunku technicznego skutecznie uniemożliwia samodzielne sporządzenie takiej dokumentacji. Znacznie prościej jest powierzyć to zadanie praktykującemu inż. mechanikowi, w sumie się opłaci. Wiem coś o tym, bo chociaż zaliczyłem rysunek na studiach, to i tak dawno temu zleciłem projekt walcarki koledze z biura projektowego (kiedyś występowały powszechnie) i zobaczyłem różnicę pomiędzy tym, co ja wiem, a tym co otrzymałem. Rysunki poszły do wykonania, nie było trzeba nic wyjaśniać, wszystko wyszło OK.Renegat2x pisze:nie jestem inżynierem i nigdy nie uczono mnie jak ma wygladać cała dokumentacja techniczna urządzenia
Projekty maszyn - ploter frezujący
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
Jeżeli pomogłem - nie zapomnij kliknąć POMÓGŁ
Tagi:
-
- Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 4
O kradzież pomysłu się nie boję niech korzystają z niego wszyscy do woli widziałem tutaj wiele maszyn, które bija moja na głowę. Troszkę się nad nią namęczyłem i nauczyłem się kilku rzeczy jak znajdę fundusze to być może uda mi się stworzyć coś lepszego i wydajniejszego. Co do dokumentacji to jestem w trakcie tworzenia. Nie wiem czy da się z niej stworzyć maszynę ale praktyka czyni mistrza i może z czasem stworze na tyle dobrą że będzie to wykonalne. Dziękuje za pomoc i postaram się w miarę możliwości zamieścić tutaj te rysunki.
-
- Moderator
-
Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 2
- Kontakt:
Skoro mowa o projektach , to pewien kolega zbudował super ploter a na początku też kupił projekt lecz go odłożył po paru minutach i powstała maszyna , która spokojnie mogła by konkurować z firmami sprzedającym plotery. Informację na forum a czasem krytyka dość mocna na pewne rozwiązania a czasem po prostu brak finansów powoduję że kombinujmy by ta pierwsza upragniona powstała. Tak jak pisze kolega Renegat2x trening czyni mistrza dlatego co kolega narysuje to pokaże a myślę że nie za braknie chętnych by pomóc .