Silnik dwubiegowy 4.7 i 6KW. Posiada hamulec elektromechaniczny. Imak multifix typB.
Jednak z racji, że ja bardziej z tych numerycznych mam kilka pytań. Na początek cieszące (przynajmniej moje) oko zdjęcia.




Między wrzeciennikiem a pokrywą nie ma żadnej uszczelki, ten uszczelniacz ze zdjęcia sobie poradzi, czy szukać czegoś innego?


Tutaj pojawia się delikatny wyciek, zdecydowanie nie alarmowy, zastanawiam się jednak czy walczyć z tym, czy na razie odpuścić. Mam wrażenie, że spod kół zębatych też coś niecoś wylatuje jednak wypadałoby je ściagnąć w celach diagnozy.

Kojarzycie smarownice do tak małych kalamitek?

W prawym dolnym rogu widać ręczną pompkę, to normalne, że bez porządnego śniadania nie ma co do niej podchodzić, czy rozbierać i szukać przyczyny ?


Będę rozglądał się za DRO, prawdopodobnie w trzech osiach, możecie coś sensownego zarekomendować?
Przy suporcie mam listwę zębatą której funkcji nie znam, myślę że mogła służyc do montażu elementu wyłączającego posuw poprzeczny ale głowy nie dam, jutro postaram się wrzucić zdjęcie.
Za każdą wskazówke/informację dot.tego modelu będę wdzięczny, na dtr'kę raczej straciłem nadzieję.
Pozdrawiam miłośników grubego wióra.