frezarka DMU 50T

jakie oprogramowanie

Dyskusje o frezarkach typu Deckel

Autor tematu
przemke
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 05 wrz 2023, 09:12

frezarka DMU 50T

#1

Post napisał: przemke » 05 wrz 2023, 11:43

Na firme wjechala u nas z Niemiec taka używana frezarka. Jestem laikiem w temacie ale zdelegowano mi wywiad, może ktoś podpowie:
1. Jakie oprogramowanie z tym współpracuje przez port COM i jak je uzyskać.
2. Czy adapter COM-USB będzie łączył się z tym połączony z klasycznym kablem COM (kabel jest zakończony 9pin, adapter z 9pin na usb) czy lepiej użyć starego lapka np. na windowsXP – (o ile oprogramowanie jest zgodne)?

Dodane 2 godziny 7 minuty 48 sekundy:
Edit: system na frezarce to Sinumerik 810d




Robert_K
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1113
Rejestracja: 15 sie 2017, 08:03
Lokalizacja: Podkarpacie

Re: frezarka DMU 50T

#2

Post napisał: Robert_K » 05 wrz 2023, 12:33

Możesz próbować przejściówką ale nie każda się połączy, nie wiem od czego to zależy. Pewniejszy będzie laptop z portem COM.

Oprogramowanie to V24 albo Winpcin. Przed wgraniem czegokolwiek potrzebne jest ustawienie takich samych parametrów transmisji na maszynie i na komputerze.

Pozdrawiam.


Autor tematu
przemke
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 05 wrz 2023, 09:12

Re: frezarka DMU 50T

#3

Post napisał: przemke » 06 wrz 2023, 10:40

Robert_K pisze:
05 wrz 2023, 12:33
Możesz próbować przejściówką ale nie każda się połączy, nie wiem od czego to zależy. Pewniejszy będzie laptop z portem COM.

Oprogramowanie to V24 albo Winpcin. Przed wgraniem czegokolwiek potrzebne jest ustawienie takich samych parametrów transmisji na maszynie i na komputerze.

Pozdrawiam.