Program do rozkroju sklejki
Cad
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
Program do rozkroju sklejki
Dzień dobry,
Jestem nowy w temacie. Zastanawiam się czy istnieje narzędzie, dodatek do autocad, który pokazałby mi jak pociąć sklejkę żeby dobrze wykorzystać materiał.
Sprawa wygląda nastepujaco:
Mam kilka sklejek o różnych wymiarach,
Chciałbym wyciąć z nich elementy które najlepiej jakby miały kształt 3x1,5cm jako prostokąty całkowite. Natomiast jakbym wyciął tylko te całkowite to bym miał za dużo odrzutów. Więc program mógłby wskazać jak pociąć na kawałki mniejsze niż całkowite ale żeby tych odrzutów prawie nie było.
Jak widać kształty są proste (prostokąty) więc nie potrzeba jakiegoś kombajnu.
Może ktoś zna sposób jak napisać jakiś dodatek w vba albo zna taki dodatek do Cada?
Pozdrawiam
Jestem nowy w temacie. Zastanawiam się czy istnieje narzędzie, dodatek do autocad, który pokazałby mi jak pociąć sklejkę żeby dobrze wykorzystać materiał.
Chciałbym wyciąć z nich elementy które najlepiej jakby miały kształt 3x1,5cm jako prostokąty całkowite. Natomiast jakbym wyciął tylko te całkowite to bym miał za dużo odrzutów. Więc program mógłby wskazać jak pociąć na kawałki mniejsze niż całkowite ale żeby tych odrzutów prawie nie było.
Może ktoś zna sposób jak napisać jakiś dodatek w vba albo zna taki dodatek do Cada?
Pozdrawiam
-
- Lider FORUM (min. 2000)
Re: Program do rozkroju sklejki
Do puki nie podasz nazwy użytkownika nikt Ci nie pomoże. Wszyscy mamy dość "specjalistów" z ukrainy którzy wszystko wiedzą i znają. Już dość tego. Najpierw prośby o pomoc a teraz "żądania pomocy".wi3s0 pisze: ↑05 sie 2023, 10:31Dzień dobry,
Pozdrawiam
robert
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Przecież podałem nazwę użytkownika. Nawet cytujesz moja wypowiedź na początku umieszczając nazwę użytkownika. Nie jestem z Ukrainy. Nie jestem specjalistą. Chciałbym hobbystycznie pociąć moje sklejki a Ty masz problem homofobie.
-