Uwierz tu mechanikowi
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 15
- Kontakt:
Re: Uwierz tu mechanikowi
No właśnie co człowiek to opinia. Popytalem w kilku miejscach, niektórzy mówią, że mogą mnie olać ale większość pisze, że mają obowiązek naprawić i pokryć wszystkie koszty. Dobre serwisy podobno mają ubezpieczenie nawet na takie wypadki. Zapytałem także na forum prawnym ale tam jakoś odpowiedzieć nikt nie chce.
-
- Posty w temacie: 8
- Kontakt:
Nie wiem, nie znam się. Ale laptop dołączony do chińskiej grawerki chodzi nie wyłączany od sześciu lat.
Jak ma wolne to sobie usypia i nigdy nawet ciepły nie był. Czego nie powiem o wypasionym Lenovo obok

-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 7
Mechanik zwali na producenta, producent na niepoprawny montaż, a Ty rob ekspertyzy i sądź się z jednym i drugim…
„Trudne czasy tworzą silnych ludzi, silni ludzie tworzą dobre czasy, dobre czasy tworzą słabych ludzi, a słabi ludzie tworzą trudne czasy”…
-
Autor tematu - Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 47
I tu się mylisz jeśli ktoś komuś cokolwiek sprzedaje a w tym przypadku sprzedaje części i usługę to wg prawa handlowego odpowiada też za sprzedany towar , wprawdzie może domagać się tego samego od dostawcy towaru ale jest ostatnim ogniwem i to on odpowiada ,wprawdzie kolega który dostarczył pojazd może złożyć zażalenie u jakiegoś przedstawiciela praw konsumenta i złożyć pozew prywatny w sądzie o odszkodowanie za poniesione straty wynikające z wadliwej naprawy czyli koszta lawety , dodatkowe uszkodzenia auta wynikające z wadliwej naprawy itp , ale znając życie trochę to potrwa znając sądy i prędkość rzeczoznawców .Ale takie sprawy wbrew pozorom są do wygrania.Daniu pisze:Serwis może brać odpowiedzialność za montaż/wymianę i jeśli zrobili to zgodnie ze sztuka to umyją ręce
Mam wyrypane na wszelkiej maści proroków ,mędrców i wszystkich którzy stawiają się ponad innymi ,i tak ich zjedzą robaki
-
- Kontakt: