Sterowanie SZGH do servonapedow Yaskawa, pomoc w uruchomieniu

Szukam osoby znajacej sterowniki SZGH ktora pomoze mi uruchomic sterowanie serwonapedow Yaskawa

Rozmowy na temat układów elektronicznych sterowania obrabiarek CNC

Autor tematu
greg123stairs
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 2

Sterowanie SZGH do servonapedow Yaskawa, pomoc w uruchomieniu

Post napisał: greg123stairs » 24 sty 2022, 18:06

Mam maszyne SCM 95L tech w ktorym padlo sterowanie Kvara. Pozostala czesc maszyny jest OK. Analizujac to oraz podobne fora postanowilem zastapic oryginalny (niesprawny juz) sterownik chinskim produktem SZGH - CNC 1000 MDb-3.
Poszukuje osoby ktora pomoze mi uruchomic sterowanie. Jestem z wyksztalcenia technikiem elektronikiem wiec mysle ze da rade zrobic to zdalnie.

Zalezy mi na tym aby maszyna pracowala jako PROSTY PLOTER XYZ. Oraz sterowanie wrzeciona frezarki na falowniku, podlaczenie reset, krancowki oraz podstawowe sterowanie prozni. Jezeli uda sie niewielkim kosztem podpiac sterowanie wiertlami to bylo by mega super.

Servopack: YASKAWA SGDB 10VD
Servo motor: YASKAWA AC SERVO MOTOR SGMG-09V2ABB

Wrzeciono 380V / 4.4 kW na falowniku: KEB 14 F4 C1E-3440/1.4 (11KVA)
Manuale do powyzszych sa ogolnie dostepne w sieci albo jak co moge podeslac bo mam w j.ang.

Sterownik SZGH dotarl dzisiaj. Maszyna CNC jest okablowana oryginalnie czyli podlaczenia silnik-servopack, zasilania itp sa. Niepotrzebne wiazki bede wyrzucal z maszyny juz pod asysta osoby ktora sie podejmie wspolpracy.

Prosze tez pisac na email: [email protected]

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Autor tematu
greg123stairs
Posty w temacie: 2

Re: Sterowanie SZGH do servonapedow Yaskawa, pomoc w uruchomieniu

Post napisał: greg123stairs » 31 sty 2022, 13:30