Zębnik rysunek/wymiary

Dyskusje dotyczące spraw związanych z rysunkiem technicznym

Autor tematu
Paeu33
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 29 sty 2022, 15:41

Zębnik rysunek/wymiary

#1

Post napisał: Paeu33 » 29 sty 2022, 15:51

Cześć.
Na początku proszę o wyrozumiałość bo jestem z tego totalnie zielony...
Dostałem do wykonania rysunek zębnika z odpowiednimi wymiarami (u mnie wersja 2). Jak z rysunkiem dam sobie radę to z wymiarami nie bardzo jestem w stanie sobie poradzić. Zwyczajnie nie wiem jak się za to zabrać. Nie wiem gdzie powinny znajdować się dane wymiary. Staram się szukać czegoś ale jest to dla mnie po prostu trudne do zrozumienia, ponieważ nikt wcześniej tego nie tłumaczył... Jedyne co wiem to, że mam przerysować wszystko co jest pogrubionymi liniami... Proszę o pomoc.
Obrazek




Damian7
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 6
Rejestracja: 29 sty 2022, 17:35

Re: Zębnik rysunek/wymiary

#2

Post napisał: Damian7 » 29 sty 2022, 18:38

trzeba poszukać te normy podane na rysunku, ktoś powinien je dostarczyć / wyszukać.


Adi123
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 365
Rejestracja: 20 lis 2020, 18:00

Re: Zębnik rysunek/wymiary

#3

Post napisał: Adi123 » 29 sty 2022, 18:52

Coś niedokładnie chyba słuchałeś prowadzącego. Ja bym to zinterpretował tak, że masz tak przerysować po prostu cały wałek- a zębnik ma mieć wymiary zgodne z tabelką.