Witam chciałem zapytać na jakim oprogramowaniu CAM pracujecie ?
Jak u was wygląda pomoc techniczna ze strony dystrybutora oprogramowania przy opłacaniu rocznej opieki?
Czy w przypadku przykładowej kieszeni .
Wysyłacie im plik i ogarniają sami po swojemu daną kieszeń ?
Wysyłacie im plik z swoją sekwencja obróbki danej kieszeni a oni ingerują tylko w same cykle kieszeni ?
Otrzymujecie tylko poradę słowna?
Dziękuję
Opieka techniczna
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 590
- Rejestracja: 29 lip 2007, 10:49
- Lokalizacja: wieluń-eslov
Re: Opieka techniczna
elipsesmi pisze:Wysyłacie im plik i ogarniają sami po swojemu daną kieszeń ?
Wysyłacie im plik z swoją sekwencja obróbki danej kieszeni a oni ingerują tylko w same cykle kieszeni ?
Otrzymujecie tylko poradę słowna?
Chodzi Ci o to że ktoś tworzy oprogramowanie?
Mastercam
Nie nic takiego niema miejsca, są 4 stanowiska i każdy tworzy program na podstawie detalu dla swojej maszyny.
W sytuacji kryzysowej pomoc techniczna jest dostępna pod numerem telefonu każdego dnia od chyba 9 do 18 i problemy z oprogramowaniem są usuwane na bieżąco online. Inne sytuacje to aktualizacja oprogramowania też są robione online.
Każda nowa osoba przychodząca do firmy po okresie próbnym (6 m-cy) jest wysyłana na tygodniowy kurs z oprogramowania. Jak jest więcej osób to gość przyjeżdża na miejsce.
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 114
- Rejestracja: 18 cze 2021, 21:50
- Lokalizacja: Niemcy
- Kontakt:
Re: Opieka techniczna
SolidCam to wszystko zależy , na początku nie pomagali trzeba było szkolenie wykupić, teraz pomagają z daną częścią jak czegoś nie wiem .
W cenie rocznej opłaty mam aktualizacje, zmiany postprocesora , wykonają model maszyny , kontakt mam przez ich stronę albo telefonicznie.
Hypermill raczej to samo .
W cenie rocznej opłaty mam aktualizacje, zmiany postprocesora , wykonają model maszyny , kontakt mam przez ich stronę albo telefonicznie.
Hypermill raczej to samo .