przemysl kaletniczy ...

Plotery tnące

Autor tematu
langix1
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 20 sie 2008, 21:09
Lokalizacja: Polska

przemysl kaletniczy ...

#1

Post napisał: langix1 » 20 sie 2008, 21:18

Jestem 100% amatorem jesli chodzi o plotery, widzialem jednak wczoraj na discovery reportaz o fabryce sparco (sportowe stroje z roznych materiałow). Wykorzystany byl tam chyba ploter tnacy gdyz inna nazwa nie przychodzi mi do glowy. Urzadzenie poruszalo sie po wielkim stole podejrzewam ze szerokosc ponad 160 cm (standartowa belka z materialem), podlaczone do komputera. Po wprowadzeniu form automatycznie ukladalo i wycinalo uzyskujac optymalne ulozenie. Po przeczytaniu paru watkow rozumie ze taki sprzet jest dostepny bez problemow. Jednak ten stol mial dodatkowo folie ktora pod cisnieniem dociskala kilka wartsw materialow, wiec wycinanie bylo efektywnieszje. Moje pytanie : czy taki sprzet mozna dostac w polsce ile moze kosztowac? Wycinanie odbywalo sie nozem (nie laserem), w moim przypadku chcialbym uzywac do tektury, kodury, skory eco, z gory dzieki za popdowiedzi, pozdrawiam




buli11
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 1
Posty: 18
Rejestracja: 25 wrz 2007, 16:20
Lokalizacja: Śląsk

#2

Post napisał: buli11 » 20 sie 2008, 21:38

Witam

Widziałem taką maszynkę na targach kosztowała jakieś 100 tyś dolarów
Ja zrobiłem sobie podobna maszynę o parametrach 2mx2m która tne nożem z oscylacją.
najwięcej tne uszczelek i pianek do 15mm grubosci
Jeśli jesteś zainteresowany pisz na maila [email protected]
szukam odpowiedzi-pomogę


loppezz
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 1
Posty: 11
Rejestracja: 05 lip 2008, 11:55
Lokalizacja: Białystok

#3

Post napisał: loppezz » 20 sie 2008, 21:39