Bardzo proszę o Pomoc Frezarka do cięcia PCV i Plexy

Bardzo proszę o Pomoc w zakupie Frezarki do cięcia PCV i Plexy

Dyskusje dotyczące frezowania i frezarek konwencjonalnych.

Autor tematu
gacekgm
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 15
Posty: 15
Rejestracja: 06 maja 2021, 11:48

Bardzo proszę o Pomoc Frezarka do cięcia PCV i Plexy

#1

Post napisał: gacekgm » 06 maja 2021, 12:54

Witam Serdecznie

Na wstępie przepraszam jeżeli post umieściłem w niewłaściwym miejscu, mam nadzieję że dobrze.

Bardzo bym prosiła o pomoc w zakupie frezarki do cięcia PCV i Plexy w niedużym budżecie. Frezarka nie będzie mocno eksploatowana, od czasu do czasu głównie do cięcia PCV 3-5mm max do 10mm plexy 3-5mm. Najlepiej czym taniej tym lepiej zależy mi aby pole robocze miało w osi minimum 135cm ze względu że czasami mam partie formatek z pcv 5mm do cięcia od 30-120szt o rozmiarze 133cm x 80cm.
Ze względu że jestem laikiem w tej sprawie, tylko do tej pory obsługiwałem CNC ale pod względem technicznym mam niewiele wiedzy np takich jak wrzeciono że różnią się mocą ale co mi to daje itp. Frezarka nie będzie wykorzystywana do ciecia metali itp. głównie tworzywa sztuczne.
Znalazłem w miarę przystępnej cenie na aliexspress takie frezarki:
( za bardzo nie wiem jak wstawić link do postu, bo nie przyjmuje ale może zadziała)

https ://pl. aliexpress.com/item/32959843692.html
https ://pl. aliexpress.com/item/1005002357848469.html
https ://pl. aliexpress.com/item/1005001649665242.html

Ale różnią się osprzętem o którym nic nie wiem, co zyskuje dopłacając? Najlepiej chciałbym zmieścić się w przedziale cenowym 3000zł-4000zł. Wo gule nie wiem czy te chińskie frezarki do czegoś się nadają? Chociaż jak patrzyłem niektórzy wystawiają na allegro zbudowane na podobnych profilach i silnikach nawet znalazłem chyba taką samą tylko cena ponad dwa razy większa:
https ://allegro. pl/oferta/kompletny-ploter-zlozony-rtr-cnc-sv-s-1000x1500mm-7686708123

Obrazek