Elektrownia wiatrowa z krokowca

Dyskusje na temat silników krokowych i sterowników silników krokowych.

strikexp
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 100

Re: Elektrownia wiatrowa z krokowca

Post napisał: strikexp » 23 kwie 2021, 08:38

Jakbyś dokładnie obejrzał to byś zauważył że gościu wstawił magnesy stałe na wirniku. Chyba w celu podbicia napięcia, albo mocy. Nie znam się aż tak :P

Awatar użytkownika

pitsa
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 28

Post napisał: pitsa » 23 kwie 2021, 09:18

Strike, ty to chyba masz jakiś magnes na czole bo wzbudza cię do dyskusji w każdym temacie. ;-)

Jeśli jesteś bogatym wietnamczykiem to poskładasz co zechcesz i co uznasz, że da ci kolejne miliony wyświetleń. ;-)

To są przykłady naśladownictwa, w celu osiągnięcia konkretnych korzyści. Korzyści nie związanych z wykorzystaniem tego co pokazane na filmie, w życiu poza filmem. I jak w internetach widać azjaci i inni hindusi są w naśladownictwie zdecydowane skuteczniejsi. Nie ważna fizyka, ważne że byle głupka to oczaruje.

Jak zrobisz coś konkretnego to wtedy pogadamy. Może być taki filmik:

może być i krzywa popierdułka:
Obrazek
Specjalnie szoruję pomysłami po dnie... bo lepsze to niż puste gadanie "wtedy pogadamy".
zachowanie spokoju oznacza zdolności do działania
ᐃ 🜂 ⃤ ꕔ △ 𐊅 ∆ ▵ ߡ

upanie
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)

Post napisał: upanie » 23 kwie 2021, 09:49

Przecież koleś zamontował na wirniku magnesy.
Nie oglądałem tego filmiku jakoś szczególnie uważnie ale tyle zobaczyłem.

Dodane 29 sekundy:
Cholera za wolny jestem :)

Dodane 3 minuty 11 sekundy:
A co do Creative channel to nie lubię typa.
Wrzuca filmiki jak coś zrobić domowym sposobem ale chciałbym zobaczyć dom w którym jest tyle komponentów na półkach co on ma. Ma wszystko w dużych ilościach, posortowane i poukładane.
czilałt...

strikexp
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)

Post napisał: strikexp » 23 kwie 2021, 11:18