Elektrownia wiatrowa z krokowca
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 100
Re: Elektrownia wiatrowa z krokowca
Jakbyś dokładnie obejrzał to byś zauważył że gościu wstawił magnesy stałe na wirniku. Chyba w celu podbicia napięcia, albo mocy. Nie znam się aż tak 

-
- Moderator
-
Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 28
Strike, ty to chyba masz jakiś magnes na czole bo wzbudza cię do dyskusji w każdym temacie. 
Jeśli jesteś bogatym wietnamczykiem to poskładasz co zechcesz i co uznasz, że da ci kolejne miliony wyświetleń.
To są przykłady naśladownictwa, w celu osiągnięcia konkretnych korzyści. Korzyści nie związanych z wykorzystaniem tego co pokazane na filmie, w życiu poza filmem. I jak w internetach widać azjaci i inni hindusi są w naśladownictwie zdecydowane skuteczniejsi. Nie ważna fizyka, ważne że byle głupka to oczaruje.
Jak zrobisz coś konkretnego to wtedy pogadamy. Może być taki filmik:
może być i krzywa popierdułka:

Specjalnie szoruję pomysłami po dnie... bo lepsze to niż puste gadanie "wtedy pogadamy".

Jeśli jesteś bogatym wietnamczykiem to poskładasz co zechcesz i co uznasz, że da ci kolejne miliony wyświetleń.

To są przykłady naśladownictwa, w celu osiągnięcia konkretnych korzyści. Korzyści nie związanych z wykorzystaniem tego co pokazane na filmie, w życiu poza filmem. I jak w internetach widać azjaci i inni hindusi są w naśladownictwie zdecydowane skuteczniejsi. Nie ważna fizyka, ważne że byle głupka to oczaruje.
Jak zrobisz coś konkretnego to wtedy pogadamy. Może być taki filmik:
może być i krzywa popierdułka:

Specjalnie szoruję pomysłami po dnie... bo lepsze to niż puste gadanie "wtedy pogadamy".
zachowanie spokoju oznacza zdolności do działania
ᐃ 🜂 ⃤ ꕔ △ 𐊅 ∆ ▵ ߡ
ᐃ 🜂 ⃤ ꕔ △ 𐊅 ∆ ▵ ߡ
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
Przecież koleś zamontował na wirniku magnesy.
Nie oglądałem tego filmiku jakoś szczególnie uważnie ale tyle zobaczyłem.
Dodane 29 sekundy:
Cholera za wolny jestem
Dodane 3 minuty 11 sekundy: