U żabojadów w rozrusznikach nie ma już konektorów. Wszystko jest zgrzewane i lutowane.
robert
U żabojadów w rozrusznikach nie ma już konektorów. Wszystko jest zgrzewane i lutowane.
Tu już nie chodzi o prąd. Tu chodzi aby wyeliminować "nie pewne" połączenia. A zwłaszcza kiedy auto posiada system autodiagnozy. Przy zaśniedziałym połączeniu żarówka sprawna i na liczniku pojawia się błąd świateł. Po to się łączy instalacje na luty zgrzewy a nie na konektory.tristar0 pisze: ↑25 lut 2021, 15:34kubus838 pisze:Tym bardziej, że teraz wycofuje się połączenia zaciskane nawet z reflektorów samochodowych i żarówki są lutowane bądź zgrzewane bezpośrednio do styków
co ty piszesz o reflektorach sprawdzi jaki jest prąd rozruchu dla 15Kw i spróbuj to w jakikolwiek sposób porównać do lampy 55-60W 12V
Czy to silnik 12v czy 400v to oba muszą mieć połączenia które nie działają jak rezystor.
kubus838 pisze:Tu już nie chodzi o prąd. Tu chodzi aby wyeliminować "nie pewne" połączenia
U nas tez w kazdym jednym konektory są zaciskane. Jedne z największych 55kW chodzą niemalże 24/7 przez całe lata i nic się z nimi nie dzieje. Ostatnio pomagałem przy zaciskaniu przewodów zasilających szafę i z szafy pod silnik dla 80kW. Jest co robić
bear pisze: Ostatnio pomagałem przy zaciskaniu przewodów zasilających szafę i z szafy pod silnik dla 80kW. Jest co robić
ten twój miód znów spływa nam na oczy ?tuxcnc pisze:nie słuchaj debili.