Używany laser CO2 vs Nowy Fiber

Wycinarki i grawerki laserowe oraz ogólne dyskusje dotyczące laserów

Avalyah
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 3
Posty: 2364
Rejestracja: 29 lis 2015, 00:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Używany laser CO2 vs Nowy Fiber

#71

Post napisał: Avalyah » 25 lis 2020, 12:44

atlc pisze:chyba że ktoś będzie obracał każdy detal o 45 stopni na arkuszu - można to już chyba uznać za dymanie klienta?

To jest pomysł na nową opcję :D Automatyczne obracanie detalu tak, żeby uzyskać jak najkrótszy czas cięcia, oczywiście jednocześnie minimalizując odpad. Chyba, że to każda maszyna ma w standardzie - nie znam się na laserach.
atlc pisze:drugiej strony nie dziwi mnie
Mnie też nie. Znam z autopsji kwestię produkowania własnych urządzonek (oczywiście skala jest nieporównanie inna) i również wiem, w jak wielu kwestiach moje urządzonka są lepsze i tańsze od urządzonek zagranicznych. I też strasznie denerwuje mnie, jak ktoś bez większego pojęcia z automatu wychwala zagraniczne tylko dlatego, że bardziej znane (i oczywiście zawsze porównanie jest cenowe, z zagranicy wybiera się najtańsze, najgorsze, a u mnie najlesze i najdroższe i mówi, że u mnie ta cena wcale taka dobra nie jest).

No ale pan Kimla trochę przesadza z agresją na jakiekolwiek kwestionowanie jego wypowiedzi i od razu chciałby, żeby każdy sypał nazwiskami z rękawa. Aż trochę strach :mrgreen:



Awatar użytkownika

Zienek
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 7
Posty: 3730
Rejestracja: 13 gru 2008, 19:32
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Używany laser CO2 vs Nowy Fiber

#72

Post napisał: Zienek » 25 lis 2020, 13:11

Wadą maszyn Kimla jest to, że korzystają z niemieckich źródeł IPG, a nie polskich :P

Nie ma takich? Może trzeba zacząć produkcję. Polskie fotony w światłowodach będą zapewne szybsze, bo nieskażone europejskim rozhulanym socjalizmem... :wink:


oprawcafotografii
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)