Hej i znów przychodzę z pytaniem
Łączę teraz falownik z tym hamulcem i mam dwa małe problemy
1. Wyjście z falownika to „in operation” i będzie wyłączać hamulec w tym samym momencie gdy falownik zacznie kręcić silnikiem. Hamulec pewnie działa z jakimś opóźnieniem no i tu pytanie czy tak może być. Idealnie byłoby gdyby hamulec najpierw był wyłączony a potem dopiero zaczął się kręcić silnik ale może przesadzam.
2. Dziwny jest trochę schemat tego hamulca.
Złącze BR było cały czas zasilane 110V a dopiero gdy wrzeciono chodziło to złącze BR1 było dodatkowo zasilane 110V. Nie bardzo rozumiem o co tutaj chodzi tz po co w ogóle ciągłe zasilanie od strony BR? Jak to teraz podłączyć najlepiej? Zasilić BR ciągle tak jak było wcześniej albo załączać BR i BR1 bezpośrednio z falownika.
Mam nadzieję że pytanie jest w miarę zrozumiałe
