Witam mam problem z scheetcam mianowicie po zainstalowaniu go od nowa i zainstalowaniu pliku licencyjnego nie mogę odtworzyć pliku. Mianowicie mam cały czas czarny ekran i nie mogę otworzyć narzędzi ani materiału. W czym może być problem.
Z góry dziękuję za odpowiedzi
Scheetcam
Problem
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 260
- Rejestracja: 20 lis 2015, 18:40
- Lokalizacja: Tajpej
Re: Scheetcam
Przed nową instalacją skasuj folder ustawień SC, bo wydaje mi się, że on zostaje po deinstalacji > C:\Users\Nazwa użytkownika\AppData\Roaming\SheetCam TNG Development (lokalizacja z Windows 7)
Tam też jest plik licencyjny więc w razie problemów z uruchomieniem aplikacji z powodu licencji, można ją stamtąd usunąć.
Tam też jest plik licencyjny więc w razie problemów z uruchomieniem aplikacji z powodu licencji, można ją stamtąd usunąć.