Wrzeciono 800W 400Hz 6,5A falownik 200Hz maksymalnie
Brak możliwośi uruchomienia wrzeciona
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
Wrzeciono 800W 400Hz 6,5A falownik 200Hz maksymalnie
Witam serdecznie zakupiłem na znanym chińskim portalu aukcyjnym małą frezarkę CNC 3040 z wrzecionem 800w chłodzone wodą .,400Hz,6,5a, 220 v. W czasie transportu została uszkodzona skrzynka sterownicza wyrwany element (zbieracz szumów) tak mi powiedziano oraz przewód od sterownika osi X.Wszystko to naprawiłem lutowanie u fachowca a osi X sam.Sterowanie w osiach jest dobre można wykonywać programy.Wrzeciono ani drgnie nawet się nie poruszy odezwie ,wypróbowałem już chyba wszystkie ustawienia w MACH3 i nic. Próbuję ustawienia tego falownika choć nie wiem czy to odpowiednia nazwa i klops. Na falowniku górna granica to 200Hz choć próbowałem wszystkiego.Nie znam się na tym całe życie strugałem świątki a elektronika to dla mnie czarna magia.Wydaje mi się że przysłano mi standardową skrzynkę sterowniczą do wrzeciona 500 W w dodatku uszkodzoną.Proszę o potwierdzenie lub zaprzeczenie zgodnie z faktem moich domysłów.Sprzedawca zarzeka się w żywe kamienie że wszystko dobrze ,i mam kłopot z odzyskaniem pieniędzy od gościa. Jaka jest możliwość dla laika w tych sprawach sprawdzenia czy wrzeciono jest dobre.pozdrawiam i dziękuję za wszelką pomoc.
Tagi:
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 2
- Kontakt:
Re: Wrzeciono 800W 400Hz 6,5A falownik 200Hz maksymalnie
mogę podejrzewać ustawienia falownika do przeglądu ale bez żadnych danych o modelu falownika, silnika, jakichkolwiek zdjęć i obecnych ustawień falownika to nikt tego nie wyczaruje
Nie otrzymasz koni wyścigowych krzyżując dwa osły
-