Re: Wszystko i nic.

Tu można porozmawiać na dowolny temat nie koniecznie związany z tematyką maszyn i CNC
Awatar użytkownika

RomanJ4
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 11625
Rejestracja: 17 mar 2009, 08:55
Lokalizacja: Skępe

Re: Re: Wszystko i nic.

#11

Post napisał: RomanJ4 » 04 sty 2020, 02:03

A ten dalej chodzi... (za 4.000.000..€ :wink:)

Obrazek

Dodane 28 minuty 53 sekundy:
Mercedes, Bmw jak i inne szmelcwagony zawsze bardzo awaryjne były, jak nie ruda no potęgę to silniki padały
Nie wiesz o czym mówisz, jeździłem moim M-B W220(3,2DCI LONG z 2005r) dziesięć lat,
Obrazek
i poza normalnymi wymianami eksploatacyjnymi nigdy mnie nie zawiódł, nawet Airmatic, a nakręciłem mu koło 320 tysięcy(często z 3-4 pasażerami). Mój syn jeździ nim do dzisiaj (trochę mi się opatrzył, a szkoda było sprzedać za śmieszne pieniądze. ) i ma pod 500... Tylko trzeba dbać o serwis(dobry), i na czas...


pozdrawiam,
Roman


emsc
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 10
Posty: 630
Rejestracja: 13 wrz 2018, 02:19
Lokalizacja: Pisdecka Republika Ludowa, ***** ***

Re: Wszystko i nic.

#12

Post napisał: emsc » 04 sty 2020, 02:33

Dlatego wyjechałem Francuzami, że, jak się okazuje, jak ktoś potrafi to i normy spełni i silnik dobry. Nie sztuka zrobić trwałego grzmota, na który poszło 2x więcej materiałów i pali 1,5 raza więcej. Jeszcze starsze i jeszcze mniej wysilone silniki są także niezwykle trwałe. I co z tego? Po co komu teraz 50 koni z 3 litrów pojemności skokowej.
Niemiecka motoryzacja jedzie na legendzie oraz powiązanym z nią snobizmie zamożniejszych Amerykanów oraz Chińczyków. Bo niemieckie koncerny po prostu technologicznie nie są w stanie dotrzymać kroku czołówce. Mają pretensje do bycia na czele, ale są to pretensje niczym nie poparte. Coraz wyraźniej odstają.
W ogóle niemiecki przemysł od lat łapie technologiczną zadyszkę. Nawet w mechanice w której to innowacyjność jest śmieszna, w porównaniu z elektroniką na przykład.


kamar
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 12
Posty: 16275
Rejestracja: 18 wrz 2010, 06:17
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: Co dalej? LinuxCNC 2.7.14 Debian7 a kolejne wersie na Debian9 które nie działają z LPT

#13

Post napisał: kamar » 04 sty 2020, 08:21

emsc pisze:
04 sty 2020, 00:57
Bardzo ciekawe co piszesz, bo nowoczesne diesle PSA OBECNIE PRODUKOWANE i spełniają normy emisji i są znakomite jeśli chodzi o niezawodność i mają kopa.
Pełna zgoda, diesle mają b. dobre. Szkoda, że tylko :)
Na trzy lata eksploatacji , trzy razy na lawecie z powodu niby drobiazgów, pompka paliwa w zbiorniku padła dwa dni po gwarancji.

Żadnych samochodów na " f " ! !


dance1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 3
Posty: 3099
Rejestracja: 11 mar 2007, 22:42
Lokalizacja: G-G

Re: Wszystko i nic.

#14

Post napisał: dance1 » 04 sty 2020, 11:32

samochód to nie tylko silnik, co mi po niezawodności silnika starego merola jak cały zżarty jest przez rudą? Przecież jako już nieliczni po roku 2000 mieli z tym problem.
senio wiesz kto jest największym przeciwnikiem postępu? Bieda, nie stać Ciebie na nowe to stare zachwalasz, jeżdżenie hybrydą nie przeszkadza mi w posiadania 2 klasyków.
Niech Tobie to bmw służy bezawaryjnie do końca życia, nic mi do tego.
I don't like principles, I prefer prejudices


Blady
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 527
Rejestracja: 16 mar 2013, 14:59
Lokalizacja: Łódź

Re: Re: Wszystko i nic.

#15

Post napisał: Blady » 04 sty 2020, 22:20

dance1 pisze:wiesz kto jest największym przeciwnikiem postępu? Bieda


To tylko słowa wyrwane z kontekstu. Może warto było by ją rozwinąć ? Bo jako posiadacz 2 klasyków chyba wiesz z doświadczenia że stare auta są często droższe w serwisie i utrzymaniu niż hybryda którą sobie pewnie jeździsz w leasingu... bieda nie hamuje postępu przeszkadza tylko bogatym we wciskaniu coraz droższego kitu.
Profesjonalnie zajmuję się amatorstwem...


emsc
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 10
Posty: 630
Rejestracja: 13 wrz 2018, 02:19
Lokalizacja: Pisdecka Republika Ludowa, ***** ***

Re: Co dalej? LinuxCNC 2.7.14 Debian7 a kolejne wersie na Debian9 które nie działają z LPT

#16

Post napisał: emsc » 04 sty 2020, 22:56

kamar pisze:
04 sty 2020, 08:21
Na trzy lata eksploatacji , trzy razy na lawecie z powodu niby drobiazgów, pompka paliwa w zbiorniku padła dwa dni po gwarancji. Żadnych samochodów na " f " ! !
A napiszesz jaki samochód i jaki silnik w nim? Bo ja mam z samochodami na f doświadczenia zgoła odwrotne. A od 30 lat zawsze przynajmniej jeden z samochodów w domu to francuz. Na lawecie ani na holu nigdy nie był żaden, nie licząc ofiar wypadków :) I nigdy żadna podróż nie skończyła się w serwisie, zawsze kierowca dojeżdżał do celu.


Blady
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 527
Rejestracja: 16 mar 2013, 14:59
Lokalizacja: Łódź

Re: Re: Wszystko i nic.

#17

Post napisał: Blady » 04 sty 2020, 23:04

Ferrari 😁
Profesjonalnie zajmuję się amatorstwem...

Awatar użytkownika

senio
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 9
Posty: 1459
Rejestracja: 25 maja 2006, 14:39
Lokalizacja: koło.wlkp

Re: Co dalej? LinuxCNC 2.7.14 Debian7 a kolejne wersie na Debian9 które nie działają z LPT

#18

Post napisał: senio » 05 sty 2020, 02:17

@emsc

3 litry i 50 koni ?. Coś Ci się zdrowo pomyliło. Co najmniej dwójka z przodu :) Poza tym PSA 2.0 Hdi w szwagra Volvo V50 chyba 2007 rok wypluł tłoki z korbowodami bokiem po niecałych 150.000 km. Taka akcja była



@dance1


Od dzisiaj jesteś dodatkowo dla mnie specjalistą od zaglądania do cudzych kieszeni :). Nic kompletnie o mnie nie wiesz, ale wiesz na co mnie stać a na co nie. Ale to tak jest jak palce szybciej piszą niż głowa myśli. Teraz to wręcz choroba na wszelkich forach. Mnie to zwisa i powiewa. Dawno się uodporniłem na podjazdy ad personam jak zabraknie rzeczowych argumentów.

PS.
Pokaż te klasyki. Chętnie popatrzę. Tylko nie w skali 1/8 :)

@Blady

Niczego nikomu zabraniać nie można. Trzech cylindrów i silniczka na bateryjkę do wspomagania tej kosiarki też nie. Każdy ma po swojemu pod sufitem poukładane i robi jak mu pasuje.

Najważniejsze abyśmy zdrowi byli :)


kamar
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 12
Posty: 16275
Rejestracja: 18 wrz 2010, 06:17
Lokalizacja: Kozienice
Kontakt:

Re: Co dalej? LinuxCNC 2.7.14 Debian7 a kolejne wersie na Debian9 które nie działają z LPT

#19

Post napisał: kamar » 05 sty 2020, 07:46

emsc pisze:
04 sty 2020, 22:56
]A napiszesz jaki samochód i jaki silnik w nim?
A napiszę :) Xsara Picasso 2.0 HDI.
A to tylko grubsze przypadki:
1. Pompa paliwa w zbiorniku
miejsce - parking na giełdzie w Słomczynie, 4 godz. oczekiwania na lawetę bo zakorkowana droga.
Pompa wymieniona w warszawskim ASO chodziła trzy dni - Pan Mechanik wziął z półki taką co to miała być dobra, omyłkowo wymieniona

2.Linka sprzęgła gdzieś w Bieszczadach. Po zakupie i załadunku maszyny, pracownicy wrócili taryfą , ja na lawecie.

3.Koło pasowe na wale, autostrada Drezno - Wrocław, sobota wieczór, dobrze ze powrót. Auto w ASO po drodze, ja taxi.

Wystarczy, czy dopisywać jeszcze wymiany w zawieszeniu po dwóch latach , beznadziejną klimę ?
I nawet tysiąc pozytywnych opinii w necie nie zmieni mojego nastawienia :)


rdarek
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 3
Posty: 2135
Rejestracja: 04 sty 2013, 23:30
Lokalizacja: 3miasto

Re: Co dalej? LinuxCNC 2.7.14 Debian7 a kolejne wersie na Debian9 które nie działają z LPT

#20

Post napisał: rdarek » 05 sty 2020, 11:04

kamar pisze:
05 sty 2020, 07:46
emsc pisze:
04 sty 2020, 22:56
]A napiszesz jaki samochód i jaki silnik w nim?
A napiszę :) Xsara Picasso 2.0 HDI.
Kurczę a już stawiałem na królową lawet renault megan patrzcie a ta ma godną konkurentkę :mrgreen:

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Na luzie”