Operator krawedziarki- pierwsze kroki

Tu możemy porozmawiać na temat podstaw budowy amatorskich maszyn CNC

Autor tematu
Tirel
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 5
Rejestracja: 30 lip 2014, 19:11
Lokalizacja: Poznań

Operator krawedziarki- pierwsze kroki

#1

Post napisał: Tirel » 30 lip 2014, 19:22

Witam, chciałbym sie nauczyć obsługi prasy krawedziowej jednak nie mam pojęcia od czego zacząć, jak sie do tego zabrać. Chciałbym sie dowiedzieć czy sa w Polsce(najlepiej Poznań) jakies kursy, może być osoba prywatna. Jestem kompletnie zielony, od czego polecicie mi zacząć żeby znalezc jakaś prace jako operator i dalej sie rozwijać? W najbliższym czasie kupie sobię jakaś ksiazke do nauki rys. Technicznego, ale co dalej?




wujek_11
Znawca tematu (min. 80)
Znawca tematu (min. 80)
Posty w temacie: 2
Posty: 91
Rejestracja: 04 lip 2013, 21:41
Lokalizacja: Lublin

#2

Post napisał: wujek_11 » 30 lip 2014, 20:15

Przyjmij się jako pomocnik i to wystarcza.

[ Dodano: 2014-07-30, 20:31 ]
Przyjmij się jako pomocnik operatora. Zaczniesz od przezbrajania maszyny, przy okazji będziesz uczył się progamowac i liczyc rozwinięcia. Następnie będziesz giął kątowniki , ceówki , omegi dojdziesz do elementów po łuku itp. Rysunek będziesz poznawał na bierząco. Nie mam zbytnio doświadczenia ale po mojemu to wystarczy.

Awatar użytkownika

clubber84
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 2
Posty: 1191
Rejestracja: 28 sie 2011, 10:34
Lokalizacja: Zach-Pom

#3

Post napisał: clubber84 » 30 lip 2014, 21:22

wujek_11 pisze:Przyjmij się jako pomocnik i to wystarcza.

[ Dodano: 2014-07-30, 20:31 ]