Problem z CNC 3040T-DJ

Planujesz zakup sprzętu do warsztatu, masz problem z maszyną tu możesz o tym porozmawiać - nie tylko maszyny CNC

Autor tematu
kazuya997
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 7
Posty: 27
Rejestracja: 18 sty 2008, 12:50
Lokalizacja: Rzeszow

"ekrany"

#11

Post napisał: kazuya997 » 26 kwie 2014, 12:07

Dzięki ezbig za podpowiedź, ale u mnie nie ma miedzianej płytki w sterowniku. To jest chińszczyzna, więc jedyna płytka jaka jest to stalowa cynkowana pod transformatorem. Zdjąłem więc folię aluminiową z kabla LPT i podłączyłem te ekrany do wspomnianej płytki. Nic to jednak nie dało. Z drugiej strony jaki sens miałby ekranowane kable jeśli kończyły by się na tych wtyczkach i nie byłyby podpięte do masy? Nie znam się na tym, ale myślę że ekrany wystarczyłyby do końca kabla skoro kable są ekranowane.
Mimo wszystko taki sposób nie zadziałał co widoczne jest po 5 minutach pracy.
Załączam zdjęcie jak podłączyłem te "ekrany". Jak nadal coś jest nie tak to daj znać ezbig.
Załączniki
IMAG0287.jpg




ezbig
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 9
Posty: 2103
Rejestracja: 07 lip 2006, 00:31
Lokalizacja: mazowieckie

#12

Post napisał: ezbig » 26 kwie 2014, 12:46

kazuya997 pisze:Dzięki ezbig za podpowiedź, ale u mnie nie ma miedzianej płytki w sterowniku
:) miałem na myśli największy obszar miedzi na płytce ze sterownikami. Na jednym ze zdjęć masz płytkę drukowaną odwróconą od strony ścieżek. Ta największa powierzchnia to masa. Musisz zlokalizować gdzieś jakiś pad do niej podłączony i przylutuj przewód. Tylko sprawdź to 3 razy, bo błąd może drogo kosztować.
Obrazek

Z tego co widzę, to podłączyłeś się do jakiejś płytki pod transformatorem. To nie to miejsce.

[ Dodano: 2014-04-26, 12:51 ]
Sprawdzałeś może czy błędy powstają jak jest wyłączone wrzeciono? Masz tam silnik BLDC, czy indukcyjne zasilane falownikiem (zwane "mokrym chińczykiem")?


Autor tematu
kazuya997