Program 3D do CNC


Autor tematu
maro1978
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 26 mar 2019, 15:48

Program 3D do CNC

#1

Post napisał: maro1978 » 11 maja 2019, 17:16

Witam.
Szukam pomocy w wybraniu programu 3D do projektowania. Jestem nowicjuszem w temacie CNC ale planuję naukę i budowę swej pierwszej maszynki. Będzie to frezarka do obróbki drewna, balsy, Poliwęglanu, Plexi i żeby dało radę też pracować w aluminium.
Chciałbym od początku zacząć od wybrania programu 3D i nauki projektowania, programu który będzie odpowiedni do użycia na CNC.
Proszę o podpowiedzi.

Pozdrawiam




Steryd
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 4136
Rejestracja: 13 lut 2017, 19:34
Lokalizacja: Szczecin

Re: Program 3D do CNC

#2

Post napisał: Steryd » 11 maja 2019, 17:43

Jak dla mnie jeden grzyb, a w ogóle to znowu szukajke zepsuli...
Można?
Morzna!!!


piromarek
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 4
Posty: 1341
Rejestracja: 08 maja 2007, 08:05
Lokalizacja: Chodzież

Re: Program 3D do CNC

#3

Post napisał: piromarek » 11 maja 2019, 18:01

O ile nic się nie zmieni z licencjami, na początek proponuję Fusion 360.
Posiada moduły do modelowania CAD i moduł CAM.
Naucz się Fusion, zobaczysz jak i co.
Dalej to na przykład Mach i sterowanie maszyny.


Autor tematu
maro1978
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 26 mar 2019, 15:48

Re: Program 3D do CNC

#4

Post napisał: maro1978 » 11 maja 2019, 19:13

Czy Fusion 360 jest po polsku? A coś z darmowych programów?

Dodane 51 minuty 7 sekundy:
Widzę, że jest do pobrania wersja do testów. A co z polskim interfejsem?
Proszę o podpowiedż nazw programów do 3d na cnc po polsku oczywiście z wersjami próbnymi. Łatwiej było by mi się zapoznać i wybrać odpowiedni dla siebie.

Awatar użytkownika

WZÓR
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)