Toczenie kanałków czołowych - tokarka 2 osiowa

Dyskusje dotyczące toczenia, remontów, modernizacji, narzędzi. Tokarki konwencjonalne.

Autor tematu
Frezeser
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 3
Posty: 30
Rejestracja: 08 gru 2016, 10:39
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Toczenie kanałków czołowych - tokarka 2 osiowa

#1

Post napisał: Frezeser » 02 kwie 2019, 13:33

Witam
Potrzebuje zregenerować stempel na tokarce, Czy da radę wykonać kanałki które zaznaczyłem na tokarce 2 osiowej? jeśli wg to są kanałki pod toczenie, w tym rzucie od czoła nie widać tych kanałków.
Mam pewien sposób,aby zrobić płytką R0.3, tak aby promień był prostopadle do czoła, będę musiał pochylić oprawkę pod odpowiednim kątem (rys. lewy górny róg).
Proszę o pomoc, jestem początkującym także ilustrację do odpowiedzi wskazane :) .
Załączniki
Bez tytułu.png



Awatar użytkownika

Petroholic
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2688
Rejestracja: 08 gru 2015, 12:23
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Toczenie kanałków czołowych - tokarka 2 osiowa

#2

Post napisał: Petroholic » 02 kwie 2019, 21:16

Frezeser pisze:Mam pewien sposób,aby zrobić płytką R0.3, tak aby promień był prostopadle do czoła, będę musiał pochylić oprawkę pod odpowiednim kątem
Pomysł dobry tylko wejść też musisz prostopadle do płaszczyzny i dobrać płytkę z odpowiednim kątem do rowka...


pavyan
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 2
Posty: 755
Rejestracja: 12 paź 2018, 21:36

Re: Toczenie kanałków czołowych - tokarka 2 osiowa

#3

Post napisał: pavyan » 03 kwie 2019, 09:34

Petroholic pisze:
02 kwie 2019, 21:16
Frezeser pisze:Mam pewien sposób,aby zrobić płytką R0.3, tak aby promień był prostopadle do czoła, będę musiał pochylić oprawkę pod odpowiednim kątem
Pomysł dobry tylko wejść też musisz prostopadle do płaszczyzny i dobrać płytkę z odpowiednim kątem do rowka...