Frezarko- tokarka
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 5
Frezarko- tokarka
Witam wszystkich.
Jestem zupelnie nowy w temacie.
Aktualnie poszukuje tokarko- frezarki CNC.
Niestety wyskakuje mi albo sama tokarka albo frezarka.
Interesuje mnie maszyna z wrzecionem tokarskim, glowica na narzedzia i wrzecionem do frezowania.
Bede bardzo wdzieczny za wskazowki jak takiej maszyny szukac. Cena do 250 tys.
Jestem zupelnie nowy w temacie.
Aktualnie poszukuje tokarko- frezarki CNC.
Niestety wyskakuje mi albo sama tokarka albo frezarka.
Interesuje mnie maszyna z wrzecionem tokarskim, glowica na narzedzia i wrzecionem do frezowania.
Bede bardzo wdzieczny za wskazowki jak takiej maszyny szukac. Cena do 250 tys.
-
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 1
Re: Frezarko- tokarka
Witaj, do takich kół zębatych wystarczy bez problemu tokarka z narzędziami napędzanymi. Jeśli niewielkie to taki Haas St10 z osią C już da radę bez problemu to wykonać, nowa w tym budżecie również może się udać
Pracowałem na takich, super sprzęt.

-
Dzieki wszystkim za odpowiedzi.
@mineque nie do konca.
Pracowalem troche w niemczech i moge dostawac zlecenia na cnc od znajomego, zajmuje sie posrednictwem medzy zleceniodawca a zleceniobiorca oraz szukaniem dostawcow w dziedzinie cnc.
Moge dostac zlecenie na 10 tys sztuk takich kol zebatych.

Narazie orientuje sie w temacie. Zanim w to wejde minie pewnie jeszcze troche czasu.
Dlatego chcialem sie zorientowac co i jak.
Chcialbym rowniez zapytac o koszta produkcji takiej zebatki i za ile takie cos sie oplaca.
Zlecenie jest do wziecia, ale najpierw musze przedstawic termin i cene realizacji.
Kolejna sprawa jest maszyna, nie wiem czy lepiej do takich zlecen jest kupic tokarke z napedzanymi narzedziami czy frezarke, jako pierwsza maszyne. Ktora jest bardziej uniwersalna i na ktorej mozna wykonac wiecej roznych detali.
@mineque nie do konca.