Amatorska frezarka z płyty meblowej

Maszyny wykonane z drewna, płyt meblowych itp.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę

Autor tematu
Michał4g
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 8
Posty: 8
Rejestracja: 02 lut 2019, 20:33
Lokalizacja: Bydgoszcz

Amatorska frezarka z płyty meblowej

#1

Post napisał: Michał4g » 03 lut 2019, 17:23

Witam szanowne grono.
Jakis czas temu czytając trochę tematów i oglądając filmiki zapragnąłem zbudować własna frezarkę cnc. Jest to dla mnie zupełna nowość ponieważ nigdy nie miałem do czynienia z takimi sprzętami i jestem totalnym amatorem w tym temacie. Postanowiłem sobie trochę poukładać w głowie jak to ugryźć i nie wydać majątku. Zacząłem najpierw od zrobienia na szybko projektu w autocadzie(tez dopiero sie uczę) którego staram sie trzymać, chociaż nie jest do końca skończony. Powoli zacząłem coś w wolnych chwilach po pracy dziergać. Pozamawiałem na razie wałki i łożyska, po docinałem formatki i powoli zaczynam składać to do kupy. Na os Z dałem wałki 16mm, os X wałki 20mm a na os Y jeszcze nic nie zakupiłem ale planuje zamówić walki podparte 20mm. Do sterowania maszyna posiadam na obecna chwile arduino z nakładką cnc shield

Proszę o opinie, rady co można poprawić ulepszyć itd
Pozdro

Dodane 4 minuty :
Prosze moderatora o przeniesie tematu do konstrukcji z drewna, przepraszam z pomyłkę
Załączniki
1.jpg
Bez tytułu.jpg




adamo2309
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Sympatyk forum poziom 2 (min. 50)
Posty w temacie: 3
Posty: 58
Rejestracja: 28 sie 2016, 15:17
Lokalizacja: Łomża

Re: Amatorska frezarka z płyty meblowej

#2

Post napisał: adamo2309 » 03 lut 2019, 19:49