Telefon do serwisu że trzeba wymienić łożyska we wrzecionie,ok przyjeli zgłoszenie i po kilku dniach telefon że serwisant przyjedzie tu podana data i godzina i UWAGA przyjedzie pociągiem i trzeba go odebrać z dworca PKP,nadszedł ten dzień podjechaliśmy pod ten dworzec i widzimy faceta UWAGA!!! z reklamówką z biedronki w ręce,tak tak to był serwisant

Po przywiezieniu do firmy okazało się że w tej reklamówce ma PRAWDZIWIE profesjonalne narzędzia wkrętak sztuk raz i kombinerki sztuk raz,nieważne daliśmy mu nasze narzędzia facet rozkręcił wrzeciono i mówi że trzeba wymienić łożyska,mówimy że wiemy bo to własnie zgłaszaliśmy,a facet na to że on łożysk nie ma bo dopiero muszą takie zamówić,ręce opadły ale nie ważne,po odwiezieniu gościa z powrotem na pociąg po kilku dni przychodzi faktura na 4000 zł za wizytę tego serwisanta

A teraz druga strona czyli serwis w tym przypadku niemiecki,jak dla nas rewelacja,co prawda trochę kosztują ale zanim przyjadą to naprawdę starają sie pomóc,czy to telefonicznie czy też w inny sposób,nie czają sie z TAJNYMI kodami tylko podają bez problemu,mówią co zmienić co próbować ustawić itp,wręcz przysyłają np jakiś panel,jeśli podejrzewają że w nim może być problem za darmo,dopiero jeśli się okaże że rzeczywiście on był zepsuty to im się płaci,inaczej po prtostu też im się go odsyła,i czas oczekiwania na ich przyjazd,jeśli naprawdę muszą już przyjechać jak na razie to max 3 dni