Wykreślić 3 rzuty

Dyskusje dotyczące spraw związanych z rysunkiem technicznym

Autor tematu
Malinovicz
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 27 lis 2018, 11:28

Wykreślić 3 rzuty

#1

Post napisał: Malinovicz » 27 lis 2018, 11:46

Cześć wszystkim,
mam mały problem, jako że jestem studentem i dopiero zaczynam naukę z grafiką inżynierską, to nie do końca jeszcze rozumiem wszystkie informacje na temat rzutowania. A wiec tak.. takie mam rysunku.. Problem jest następujący. Nie mam pojęcia jak odbić ten mniejszy trójkąt na ten dolny jak i boczny rzut. Obrazek Obrazek




zibi
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1279
Rejestracja: 24 lut 2007, 15:20
Lokalizacja: podkarpackie

Re: Wykreślić 3 rzuty

#2

Post napisał: zibi » 27 lis 2018, 12:49

Oznaczasz punkty np. U',W',X'... na głównym rzucie. prowadzisz pionowe linie od tych punktóe do przecięcia z krawędziami i powstają ci punkty U'',W'',X''. Teraz z głównego rzutu jedziesz w prawo a z dolnego po skosie do góry i do przecięcia Punktu U' z punktem U'' i powstaje ci punkt U'''.
NX CAD, NX CAM, FREZOWANIE 5AX, ELEKTRODRĄŻARKI WGŁĘBNE I DRUTOWE. PEPS, VERICUT. Pomagam w NX przez Team Viewer. Postprocesory NX.


Autor tematu
Malinovicz
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 27 lis 2018, 11:28

Re: Wykreślić 3 rzuty

#3

Post napisał: Malinovicz » 27 lis 2018, 14:36

Okej, teraz to zrozumiał, mam jeszcze za to jedno pytanie. Czy ten punkt W jest w dobrym miejscu ? Nie powinien być w takiej samej odległości co punkt W" ?


adadur
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 1
Posty: 241
Rejestracja: 11 wrz 2018, 08:23

Re: Wykreślić 3 rzuty

#4

Post napisał: adadur » 28 lis 2018, 23:24

Abyś uchwycił ideę ...