jak wyfrezować wypełnienie
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
jak wyfrezować wypełnienie
Witam. Jestem początkującym użytkownikem małej frezarki zbudowanej na bazie sterownika smc4d firmy boenigk-electronics - soft to cncgraf ver 4.09. Mam problem z wypełnieniem obiektu. Wypełniam obiekt w Corelu a nastenie po zapisaniu w pliku *.plt wypełnienie znika i zostają same kontury. Co robic?
Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
Tagi:
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 2
- Kontakt:
w corelu jest taka opcja jak zapisujesz do pliku plt w zaawansowane tam jest cos takiego jak symulowanie wypelnienia : i to nazywa sie kreskowanie lub linie rownolegle.
Nauczycielem wszystkiego jest praktyka.
www.galerianastrojow.pl
www.galerianastrojow.pl
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
W Corelu można przygotować ścieżki do frezowania wypełnienia
metodą ręczną. Korzystając z narzędzia "obrys" generujemy ścieżkę
wewnętrzną. Przygotowujemy grupę równoległych linii,
narzędziem "kształtowanie" generujemy część wspólną
ze ścieżką wewnętrzną. U mnie trwało może 1min.
Eksport i frezowanie....
metodą ręczną. Korzystając z narzędzia "obrys" generujemy ścieżkę
wewnętrzną. Przygotowujemy grupę równoległych linii,
narzędziem "kształtowanie" generujemy część wspólną
ze ścieżką wewnętrzną. U mnie trwało może 1min.
Eksport i frezowanie....
- Załączniki
-
- 1.jpg (63.57 KiB) Przejrzano 5432 razy
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Kontakt:
http://www.lynxsft.com.pl/educad/eduCAD25.exe W demie tego programu mozesz wyprobowac font jedno liniowy
Nauczycielem wszystkiego jest praktyka.
www.galerianastrojow.pl
www.galerianastrojow.pl
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Re: jak wyfrezować wypełnienie