Witajcie
podczas instalacji Esprit 2017 wyskakuje następujący komunikat:
"instalacja nie może być zakończona. Upewnij się, że żadne aktualizacje Windows nie są obecnie instalowane i zrób restart po ich instalacji."
żadne aktualizacje w tle się nie robią
dla pewności wyłączyłem też przeglądarkę (czasami to potrafi robić problemy)
mój system operacyjny to Windows 7 Professional Service Pack 1
Komunikat wyskakuje praktycznie na samym początku instalacji
Z góry bardzo dziękuję za pomoc
Piotrek
Esprit - problem z instalacją
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
- Posty: 4
- Rejestracja: 02 wrz 2018, 11:01
-
- Moderator
-
Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 8197
- Rejestracja: 01 sty 2009, 20:01
- Lokalizacja: Oława
Re: Esprit - problem z instalacją
Wyłącz antywirus.Piocnc18rx pisze: ↑02 wrz 2018, 11:17.....
dla pewności wyłączyłem też przeglądarkę (czasami to potrafi robić problemy)
.....
Może on coś blokuje.
Mariusz.
Pomagam w:
HAAS - frezarki, tokarki
HAAS - frezarki, tokarki
-
- Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 226
- Rejestracja: 23 cze 2009, 08:27
- Lokalizacja: San Escobar
Re: Esprit - problem z instalacją
Też miałem problem i mnie również pomógł reset do ustawień początkowych w windows 10 oraz Kotrola konta użytkownika ustawione na - nie powiadamiaj.