zestrojenie falownika
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 171
- Rejestracja: 01 lut 2006, 15:54
- Lokalizacja: Szczytno
zestrojenie falownika
nabyłem chiński falownik wk-9000 i wrzeciono 1.5kW ale nie mam pojęcia jak to zestroić, w instrukcji nie mogę znaleźć parametrów do wpisania danych z silnika, może ktoś już to przerabiał
pozdrawiam
pozdrawiam
Tagi:
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 5598
- Rejestracja: 04 lip 2004, 16:03
- Lokalizacja: Gliwice
http://img.banggood.com/images/upload/2 ... 618411.pdf ten?
Parameter Auto-tuning
9000 frequency inverter could automati cally examine the characteristic of
motor and set its relational parameter. Before executing the parameter auto-tuning
function, need to set the following parameter:
F001: Acceleration time
F002: Deceleration time
F010: Rated frequency of motor(50.00Hz)
F011: Rate voltage of motor % (The voltage when motor running with rated
frequency)
F015: Upper limit frequency ,≥F010
F068:Noninductive vector voltage compensation , set as “0.0”
F078: Rated capacity of motor(%) = (rated current of motor/rated current of
frequency converter)
F088:Maximum output voltage (voltage when motor running with upper limit
frequency )
Parameter auto-tuning
1. Set F094 = 155
2. Press key to enter“0.- -”,then press key,frequency
converter executes parameter auto-tuning function.
Parameter Auto-tuning
9000 frequency inverter could automati cally examine the characteristic of
motor and set its relational parameter. Before executing the parameter auto-tuning
function, need to set the following parameter:
F001: Acceleration time
F002: Deceleration time
F010: Rated frequency of motor(50.00Hz)
F011: Rate voltage of motor % (The voltage when motor running with rated
frequency)
F015: Upper limit frequency ,≥F010
F068:Noninductive vector voltage compensation , set as “0.0”
F078: Rated capacity of motor(%) = (rated current of motor/rated current of
frequency converter)
F088:Maximum output voltage (voltage when motor running with upper limit
frequency )
Parameter auto-tuning
1. Set F094 = 155
2. Press key to enter“0.- -”,then press key,frequency
converter executes parameter auto-tuning function.
sorki za wszystkie błędy ... (dyslektyk)
Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos

Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 5598
- Rejestracja: 04 lip 2004, 16:03
- Lokalizacja: Gliwice
powinno się dać wpisać
F015 Upper limit frequency Set range:0.50~650.00Hz
F016 lower limit frequency Set range:0.00~650.00Hz
Upper limit frequency is Max output frequency within allowed range of
frequency converter (refer to F010)
Lower limit frequency is Minimum output frequency within allowed range of
frequency converter (refer to F010)
ale nie da się ukryć ze ciężki w ustawieniach ten falownik
F015 Upper limit frequency Set range:0.50~650.00Hz
F016 lower limit frequency Set range:0.00~650.00Hz
Upper limit frequency is Max output frequency within allowed range of
frequency converter (refer to F010)
Lower limit frequency is Minimum output frequency within allowed range of
frequency converter (refer to F010)
ale nie da się ukryć ze ciężki w ustawieniach ten falownik
sorki za wszystkie błędy ... (dyslektyk)
Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos

Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 171
- Rejestracja: 01 lut 2006, 15:54
- Lokalizacja: Szczytno
udało się wpisać wartość ale dopiero po restarcie do fabryki
F94-249
wygląda na to że po każdej nie udanej probie dostrojenia potrzebny jest reset bo inaczej nie można nic zmienić, ostateczne wpisane parametry uruchomiły proces auto adaptacji czyli silnik kręci.
niestety nie wiem co dalej, w instrukcji każą wpisać parametr w f09 tylko jaki, zresztą i tak nie można nic zmienć.
F94-249
wygląda na to że po każdej nie udanej probie dostrojenia potrzebny jest reset bo inaczej nie można nic zmienić, ostateczne wpisane parametry uruchomiły proces auto adaptacji czyli silnik kręci.
niestety nie wiem co dalej, w instrukcji każą wpisać parametr w f09 tylko jaki, zresztą i tak nie można nic zmienć.
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 5598
- Rejestracja: 04 lip 2004, 16:03
- Lokalizacja: Gliwice
może sprzedaj go i kup jakiś bardziej przystępny w obsłudze bo ten to chyba dla ascetów jest.
może ktoś bardzie poliglotyczny pomoże u mnie słabo z angielskim.
może ktoś bardzie poliglotyczny pomoże u mnie słabo z angielskim.
sorki za wszystkie błędy ... (dyslektyk)
Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos

Zobacz moje filmy http://www.youtube.com/user/pokachontass/videos
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 2379
- Rejestracja: 06 sty 2007, 13:29
- Lokalizacja: Poznań
Na Forum i w necie jest szereg porad dot. wyboru falownika. Jednym z głównych punktów jest zawsze dotarcie do instrukcji i sprawdzenie, czy falownik spełni nasze oczekiwania. Jeżeli nie jest się ekspertem w tej dziedzinie, lepiej kupować sprawdzone, markowe falowniki, o których można się wiele dowiedzieć od ich licznych użytkowników. Kupowanie skośnookiego falownika, o którym nikt nic nie wie, jest obarczone możliwością wystąpienia sytuacji, jak w tym temacie. Tak już jest i tyle.
Jeżeli pomogłem - nie zapomnij kliknąć POMÓGŁ
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
- Posty: 3
- Rejestracja: 16 wrz 2014, 10:37
- Lokalizacja: Tczew
Re: zestrojenie falownika
Witam kolegów.
Z tym falownikiem nie jest tak źle.
Strona 67 pdf:
F095=0; F096=1 - zezwala na zmianę paametrów R/W i FR/W.
Po błędach w auto pradopodobnie zapis do kluczowych parametrów jest blokowany, żeby można je było odczytać i ustalić przczynę.
Z tym falownikiem nie jest tak źle.
Strona 67 pdf:
F095=0; F096=1 - zezwala na zmianę paametrów R/W i FR/W.
Po błędach w auto pradopodobnie zapis do kluczowych parametrów jest blokowany, żeby można je było odczytać i ustalić przczynę.
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 2
- Posty: 3
- Rejestracja: 16 wrz 2014, 10:37
- Lokalizacja: Tczew
Re: zestrojenie falownika
Falownik jednak szajs. Spalił się po kilku dniach użytkowania. Spalił się moduł mocy oznaczony jako Mitsubushi PS21564. Kupiłem dwa moduły na Alii ale też chyba podróbki po po iluś tam minutach pracy na jałowo strzał i ciemność. Falownik zakupiony na Alli, model ECOGOO 9000. Nie można było ustawić wiecej niż 320Hz bo powyżej wypadał z obrotów i sgnalizował błąd.
Kupiłem Schneidera ATV320 i wszystko chodzi pięknie.
Kupiłem Schneidera ATV320 i wszystko chodzi pięknie.