Dobór silnika krokowego ok. 5Nm 120RPM

Dyskusje na temat silników krokowych i sterowników silników krokowych.

Autor tematu
Arius2
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 1
Rejestracja: 18 mar 2018, 11:27

Dobór silnika krokowego ok. 5Nm 120RPM

#1

Post napisał: Arius2 » 18 mar 2018, 13:43

Witam,
Jestem trochę zielony w temacie silników krokowych dlatego proszę o pomoc w doborze takiego o parametrach ok. 5Nm przy ok. 120RPM - mam tu dość spory margines. Przy niektórych silnikach widziałem parametry np. 4Nm i przy odpowiednim sterowniku aż do 900RPM. Wydaje mi się, że przy tak dużej prędkości moment spada - jeśli tak to jak bardzo- ale wolę się upewnić. Chciałbym zmieścić się w budżecie do ok. 400zł razem ze sterownikiem o ile to realne.

Dodane 2 godziny 7 minuty 54 sekundy:
Myślę np nad takim zestawem:
http://allegro.pl/silnik-krokowy-86hs78 ... ippingInfo
http://allegro.pl/sterownik-silnika-kro ... 84018.html




ajt
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 126
Rejestracja: 23 sty 2009, 19:21
Lokalizacja: Radom

Re: Dobór silnika krokowego ok. 5Nm 120RPM

#2

Post napisał: ajt » 18 mar 2018, 14:59

Silniki wyglądają ok, ale nic więcej o nich nie napiszę, bo nie miałem okazji przetestować. Sterownik na TB6600 też może być, ale te które zalinkowałeś, nie są na TB6600, tylko na jakimś tańszym scalaku, mającym gorsze parametry (TB6600 nie ma mikrokroku 1/32, m. in. po tym można odróżnić podróbki). Więcej w tym wątku:
zapytanie-o-silniki-i-sterowniki-t89375.html


ajt
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 126
Rejestracja: 23 sty 2009, 19:21
Lokalizacja: Radom

Re: Dobór silnika krokowego ok. 5Nm 120RPM

#3

Post napisał: ajt » 18 mar 2018, 19:00