Laser do 50tys. zł

Wycinarki i grawerki laserowe oraz ogólne dyskusje dotyczące laserów

Autor tematu
Shantell
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 1
Rejestracja: 20 kwie 2017, 18:55
Lokalizacja: Warszawa

Laser do 50tys. zł

#1

Post napisał: Shantell » 21 lis 2017, 10:36

Witam,

Jako, że to mój pierwszy temat na forum, więc na początku coś o mnie.
22 letni operator / programista ploterów cnc (zajmuje się tym od 2 lat), dodatkowo studiuję meblarstwo, bo właśnie z tym wiążę swoją przyszłość.

Przechodząc do sedna. Z nowym rokiem zaczynam prowadzenie własnej działalności i główną maszyną w firmie będzie ploter frezujący firmy KIMLA, ale prawdopodobnie zostanie do wykorzystania jeszcze około 50tys. zł z dotacji, które chciałbym zainwestować w laser, jeśli uda się znaleźć oczywiście coś przystępnego i godnego polecenia.

Do czego chciałbym go używać? Do tego do czego używa się laserów, czyli grawerowanie i wycinanie w tworzywach, tj.:
-plexa,
-sklejka,
-drewno.
Jeśli chodzi o grubości to wiadomo, że chciałbym jak najgrubsze, ale chciałbym też aby jakość detali była zadowalająca (bez przypaleń i niedociętych elementów).

Dodam, że nie chce się bawić w żadne maszyny sprowadzane z Chin. Wiadomo... firmy z Polski też bazują na podzespołach ściąganych z Chin, ale nie popadajmy w paranoje.
Co jeszcze nasuwa się przy wyborze maszyny? Na pewno serwis... serwis, który w ogóle istnieje i działa.

Jak myślicie? Kupi się coś godnego polecenia w tych pieniądzach? Czy lepiej nie zawracać sobie tym głowy?
Jak tak to prosiłbym o podlinkowanie konkretnych modeli, lub po prostu firm z którymi śmiało można się kontaktować.

Przepraszam również za moją niewiedzę w temacie, ale stąd właśnie pytania do Was, abyście doradzili co robić, jak trzeba to skrytykowali, lub po prostu w miarę możliwości postarali się pomóc :)

Z góry dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam!




cinematic2
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)