progmaster punkt zerowy

Oprogramowanie symulacyjne

Autor tematu
hughes
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 3
Posty: 25
Rejestracja: 21 wrz 2007, 10:58
Lokalizacja: tarnow

progmaster punkt zerowy

#1

Post napisał: hughes » 21 gru 2007, 14:58

kurde mam problem bo gdy ustawiam miejsce zerowe tzn jest ono ustawione na 0 to dalej mam przedmiot o jakies 30 mm za daleko? mozecie powiedziec jak to ustawic?



Tagi:


astony
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 3
Posty: 183
Rejestracja: 26 mar 2006, 23:23
Lokalizacja: jaworzno

#2

Post napisał: astony » 21 gru 2007, 16:45

Witam
Ja robię tak ze najezdżam na początek materiału XY, naciskam "zeruj" przy XY i lux
Powodzenia
PYKNIJ na GG 5133624 to skocze na forum -> PLEASE


Autor tematu
hughes
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 3
Posty: 25
Rejestracja: 21 wrz 2007, 10:58
Lokalizacja: tarnow

#3

Post napisał: hughes » 21 gru 2007, 19:21

mozesz wyjasnic kork po kroku jak to sie robi? bo mam od nie dawna ten program


astony
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 3
Posty: 183
Rejestracja: 26 mar 2006, 23:23
Lokalizacja: jaworzno

#4

Post napisał: astony » 22 gru 2007, 08:24

Witam
Po uruchomieniu Mach-mill wchodzisz do config >system hotkeys > ++x i na klawiaturze strzałkę prawo (cyfra 6) > enter ,--x> strzałkę lewo (4) > enter itd dla reszty osi. W ten sposób strzalki na klawiaturze pokazują w którą stronę przesuwasz wrzeciono lub stół. Wychodzisz z configa, naciskasz "jog on/off" (powinien być kolor zielony) i strzałkami sterujesz wrzecionem , aby go ustawić w rządanej pozycji, następnie zerujesz XY i gotowe.
Jezeli nie idzie w sposób ciągły to ctrl J
ja mam kolejno 4,6,8,2,PgUp,PgDn,z,x
Nie używaj "machine coord's"
PYKNIJ na GG 5133624 to skocze na forum -> PLEASE


dell
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 453
Rejestracja: 23 maja 2007, 06:26
Lokalizacja: znikad

#5

Post napisał: dell » 22 gru 2007, 08:35

tego nie ma w programie progmaster z tego co widze mysle ze mowisz o programie winnc


astony
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 3
Posty: 183
Rejestracja: 26 mar 2006, 23:23
Lokalizacja: jaworzno

#6

Post napisał: astony » 22 gru 2007, 08:36

Rzeczywiście
Sorry - ja o machu
PYKNIJ na GG 5133624 to skocze na forum -> PLEASE


Autor tematu
hughes
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 3
Posty: 25
Rejestracja: 21 wrz 2007, 10:58
Lokalizacja: tarnow

#7

Post napisał: hughes » 22 gru 2007, 12:45

no wlasnie, chodzi mi o wyjasnienie punktu zerowego ale w programie progmaster


Kazik
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 5
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:14
Lokalizacja: Leżajsk

#8

Post napisał: Kazik » 29 gru 2007, 21:31

Witaj!
Na poczatek przeczytaj instrukcję ProgMastera.
Następnie przygotuj sobie rysunek detalu i prefabrykatu w AutoCadzie
(koniecznie na warstwie odpowiednio: KONTUR i PREFABRYKAT),
przy czym punkt zerowy rysunku powinien pokrywać się
z punktem zerowym detalu. Następnie wyeksportuj go w formacie DXF (R12)
i umieść go w tym samym katalogu co programowany detal...
Powodzenia

Reszta jest w instrukcji.
w razie kłopotów pisz.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Oprogramowanie symulacyjne”