Dziejo pisze:
grawerka znakowarka laserowa nawet mała nie będzie tania...
,
Licze się z tym, że niestety nie jest to wydatek rzędu 5-10 tyś
cinematic2 pisze:A skąd taka opinia, że chińskie to tandeta?
Próbowałeś? Czy kolega kolegi....?
Bardziej opinie wyczytane na forum. Nigdy nie bawiłem się takim sprzętem.
kamar pisze:To jest jednak fajny dział Pojawił się potencjalny, niezorientowany klient i zaczyna się wciskanie swojego sprzętu. Przerabiałem to na początku roku.
To standard, wszędzie
kamar pisze:Kolego Marekkk, przy tak dużym polu żadna grawerka, nawet hamerykańska nie zrobi głębokiego z prostego powodu - kąt padania promienia jest tak duży, że zewnętrzne krawędzie muszą być pod ze sporym pochyleniem. Fizyki Pan nie oszukasz Czas wykonania pomijam.
kamar pisze:To jest jednak fajny dział Pojawił się potencjalny, niezorientowany klient i zaczyna się wciskanie swojego sprzętu. Przerabiałem to na początku roku.
Jestem totalnie zielony w temacie, widać pomotałem (chyba) ploter laserowy CO2, który grawerować głęboko może co najwyżej drewno (tak?) z fibrowym.
Rozumiem, że fibrowy jest nieruchomy, nie porusza się ani ta głowica z laserem, ani stół na który leży obrabiany przedmiot?
Jak grawerują np. całe rewolwery, przesuwają pistolet ręcznie i robią po kawałku ?
kamar pisze:Grawerowanie w kolorze jest możliwe ale to nie będzie paleta 255 milionów, tylko kilka odcieni zbiżonych do podstawowych.
To jest akurat oczywista oczywistość
kamar pisze:Do aluminium to malutki, szybki ploterek, dobry frezik i robić. Będzie taniej i szybciej
To co robię teraz laserkiem robiłem wcześniej frezikiem i też wychodziło.
Jak to wychodzi jakościowo ? Taki frezik potrafi wyskrobać równą powierzchnię? Mam wrażenie, że laser można porównać do strugania ołówka strugaczką, a frez do strugania ołówka tasakiem. Niby jedno i drugie struga, jednak frez zostawia rzucające się w oczy nierówności. Może się myle, nie mam pojęcia.