A teraz druga strona medalu.
Zamówiłem w firmie tygiel grafitowo-ceramiczny ( miesiąc temu ). Kurier przekazał mi przesyłkę i odjechał.
Po zdjęciu opakowania okazał sie taki widok
taka usterka całkowicie eliminuje tygiel ( totalne zniszczenie )
Po zdjęciu opakowania pokazał się taki widok
Po obejrzeniu śladu, zadzwoniłem do kuriera który bezzwłocznie przyjechał, sporządził protokół szkody ( bez żadnych opłat, ceregieli i jęczenia jak w PP ) i pojechał.
Zaznaczam że, ślad na opakowaniu był minimalny i bardzo mało widoczny.
Po złożeniu wniosku reklamacyjnego i potwierdzeniu kosztów szkody czekałem ok. 2 tygodnie.
Po tym czasie przysłano mi e-maila z pozytywnym rozpatrzeniem reklamacji a na drugi dzień miałem już przelew na koncie.
Można poważnie traktować klienta ? można !
Jak można określić zachowanie i uczciwość PP ??
Zaznaczam że powyższy opis dotyczy firmy DPD