"Proszę o przesłanie urządzenia lub uszkodzonej części do siedziby MAKTEK ul.Brzeska120 08-110 Siedlce. Jeżeli przesyłka będzie realizowana na nasz koszt proszę o wysłanie kurierem DHL powołując się na nr. umowy xxxxxx, infolinia DHL 426345345.
Proszę o staranne zapakowanie przesyłki oraz dołączenie do przesyłki kopi dowodu zakupu. Przesyłki bez dołączonego dowodu zakupu będą odsyłane na koszt użytkownika maszyny bez rozpatrzenia reklamacji.
Jeżeli reklamacja zgłaszana jes przez stronę www.maktek.pl proszę zamieszczenie na przesyłce nr. naprawy(--/----) wygenerowanego poprzez stronę internetową.
Nieuzasadnione reklamacje spowodują obciążenie podmiotu zgłaszającego kosztami przeprowadzenia postepowania gwarancyjnego."
Czyli mam wysłać im ten krótki wałek ?
Odpowiedz nasuwa pytanie czy przypadkiem serwis nie posługuje się metodą kopiuj-wklej w relacjach z klientami.
Ciekawe czy mają odpowiedzi na wszystkie pytania
