[ploter] SERON 1250USB OPOS i problem z autoryzacją ArtCut

Plotery tnące

Autor tematu
x999x
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 24 maja 2015, 19:09
Lokalizacja: Szczecin

[ploter] SERON 1250USB OPOS i problem z autoryzacją ArtCut

#1

Post napisał: x999x » 24 maja 2015, 19:28

Witam,

po przeszukaniu tematów na forum postanowiłem zadać pytanie, bo chyba z tym jeszcze nie było problemu.
Chiński ploterek, wiadomo. Problem jest z autoryzacją oprogramowania ArtCut - wkładam drugą płytę i niestety to nic nie daje. Czy macie może jakiś pomysł jak to obejść?

z góry dzięki wielkie za pomoc.



Tagi:

Awatar użytkownika

bartuss1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 8457
Rejestracja: 05 kwie 2006, 17:37
Lokalizacja: Kędzierzyn - Koźle
Kontakt:

#2

Post napisał: bartuss1 » 24 maja 2015, 20:24

problemy lepiej rozwiązywać z producentem, zwlaszcza ze tu na forum zagląda
https://www.etsy.com/pl/shop/soltysdesign


Autor tematu
x999x
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 24 maja 2015, 19:09
Lokalizacja: Szczecin

#3

Post napisał: x999x » 24 maja 2015, 20:46

ok, maila na serwis już poszedł.

ps. jeżeli któryś z użytkowników forum miał podobne zagadnienie do rozgryzienia i chętny jest podzielić się spostrzeżeniami to będę wdzięczny ;)


gebels
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 29 paź 2015, 12:33
Lokalizacja: południe

#4

Post napisał: gebels » 29 paź 2015, 12:39

Mam ten sam problem srednio dwa razy w roku. Kontakt z serwisem i rada serwisu to przeinstalowanie programu, co oczywiście nie pomaga. Na tym niestety to co serwis może poradzić się kończy. Nic więcej nie są w stanie poradzić, proponują zainstalować wirtualny naped i tam skopiować płyte co oczywiście tez nie pomaga.


Przy ponownej instalacji programu też nie da się go autoryzować płytą.

Według mnie Artuc i serwis do niego to jakaś fikcja. Na moje pytanie co dalej z tym fantem zrobić rozkładają ręce.

Awatar użytkownika

SERON
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 2
Posty: 34
Rejestracja: 10 lut 2015, 11:45
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

#5

Post napisał: SERON » 31 paź 2015, 15:22

Program ArtCut wymaga potwierdzenia autoryzacji co 2-3 miesiące. Można zrobić to przez włożenie płyty do napędu lecz nie instalowanie jej składników. Należy dalszą instalację anulować, po czym ponownie uruchomić program ArCut. Częstym problemem jest brak odczytu płyty i jednocześnie brak potwierdzenia autoryzacji. Dzieje się tak, kiedy płyta jest nawet trochę porysowana. Rozwiązaniem problemu jest pobranie obrazu płyty autoryzacyjnej i wrzuceniem go do wirtualnego napędu. Często użytkownicy programu ArtCut, którzy mają ten problem rozwiązują go po zastosowaniu powyższych wskazówek.
Należy także pamiętać, że w systemach nowszych od xp konieczne jest uruchomienie ArtCut w trybie administratora oraz zaznaczenie opcji "uruchom ten program w trybie zgodności" i wybrać windows xp.
Ważną rzeczą jest też zrozumienie, że na widows 7 home edition program ArtCut nie będzie działał poprawnie. Problem będzie pojawiał się przy przesyłaniu danych, prawidłowym wycięciu bądź np. przy próbie autoryzacji. Dzieje się tak gdyż edycja home nie ma obsługi programów 32 bitowych.
Doradca Techniczny

tel 15 814 24 02
[email protected]

www.seron.pl


gebels
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 29 paź 2015, 12:33
Lokalizacja: południe

#6

Post napisał: gebels » 02 lis 2015, 13:41

SERON pisze:Program ArtCut wymaga potwierdzenia autoryzacji co 2-3 miesiące. Można zrobić to przez włożenie płyty do napędu lecz nie instalowanie jej składników. Należy dalszą instalację anulować, po czym ponownie uruchomić program ArCut. Częstym problemem jest brak odczytu płyty i jednocześnie brak potwierdzenia autoryzacji. Dzieje się tak, kiedy płyta jest nawet trochę porysowana. Rozwiązaniem problemu jest pobranie obrazu płyty autoryzacyjnej i wrzuceniem go do wirtualnego napędu. Często użytkownicy programu ArtCut, którzy mają ten problem rozwiązują go po zastosowaniu powyższych wskazówek.
to co Pan pisze może u niektórych pomaga w moim przypadku nigdy nie pomogło

nośniki z programem mam idealne

wirtualny napęd też nie pomaga

komputer na którym jest Artuc służy jeszcze tylko do Corela

nic innego na tym komputerze nie robie, nawet internetu nie przeglądam, zciagam ew, tylko poprawki do programów


dodam tylko że już zostawiałem płyte do autoryzacji w napędzie i jak wyskoczyła autoryzacja to stosowałem się do wskazówek na ekranie, jednak to nie działa


co mam zrobic aby mi program działał ?

Awatar użytkownika

SERON
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 2
Posty: 34
Rejestracja: 10 lut 2015, 11:45
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

#7

Post napisał: SERON » 03 lis 2015, 13:04

Jeżeli podane wyżej wskazówki nie rozwiązują sprawy problemu należy szukać gdzie indziej w tym przypadku najprostszym i najszybszym rozwiązaniem było by przesłanie zestawu do serwisu.
Doradca Techniczny

tel 15 814 24 02
[email protected]

www.seron.pl

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Plotery tnące”