Pilna pomoc na zdanie Technika Mechatronika

Linie produkcyjne, automaty, roboty nie tylko CNC. Przeróbki, modernizacje oraz konstrukcje własne.

Autor tematu
nikodemsz
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 2
Posty: 2
Rejestracja: 09 cze 2015, 14:20
Lokalizacja: Wolsztyn

Pilna pomoc na zdanie Technika Mechatronika

#1

Post napisał: nikodemsz » 09 cze 2015, 14:31

Witam mam 19 lat jestem w 3 klasie technikum na kierunku mechatronik, za 2 dni zdaje drugą kwalifikacje E18, koledzy dzis ją mieli i mowią ze potwornie trudna!!
Dostajemy kartke na ktorej w jezyku drabinkwoym jest program, dostajemy plytke z ktorej wgrywamy program na kompa i tam musimy program deliaktnie poznmieniac bo sa w nim bledy(musimy go przerobic na takiego jak jest na kartce) po tym wgrywamy go nas terownik. Układ cały i wszystko mamy poddłączony, problemz tym ze są w nim błędy, koledzy mowili ze sa 4 czasówki(ja zza okna widzialem 2) i widzialem tez 2 takie inebieskie przekazniki, jedną krancówke, czujnik indukcyjny i pojemnosciowy z tego co koledzy mowili i widzialem, (czujniki i krancowka sa zamontowane na tablicy do skierowane w góre, jakby kompletnie bez sensu (na 1 kwalifikacji tez musielismy ulozyc elementy totalnie bez sensu(laser celował w sciane..)))
Koledzy jedni z lepszych w klasie nie mogli dojsc gdize jeszcze są błedy, podobno bardo duzo tekstu, jest niby opisane ze jest to jakas linia produkcyjna gdize jedne silownik wali klej na jakas folie, drugi ta folie rpzesuwa a trzeci przyciska ta folie.. to wszystk oczywisice sb musimy wyobrazic ob caly uklad jest na stole zamocowany.. i pomozcie mi jak w tym znalezc blad?... Nasz nauczyciel ktory jest tam technicznym dawal nam wskazowki ze mamy lewy palec polozyc na tekscie ktory czytamy i robic wszystko taak jak oni kazą... POMOZCIE?