Maszyna do kruszenia płytek ceramicznych
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 16
Maszyna do kruszenia płytek ceramicznych
Cześć, jestem studentem. Dostałem jako projekt na PM maszynę do kruszenia(niszczenia) płytek ceramicznych do kawałków o wielkości 5x5. Podobno powstałe kawałki są poźniej wykorzystywane w jakiś sposób - wnioskuje ze to rodzaj recyklingu. Prowadzący zupełnie przekreslił koncepce kruszarki udarowej czy stożkowej. Mam pewna koncepcje, mianowicie rodzaj prasy mimośrodowej. Czy ktos moze spotkal sie z taka maszyna/rozwiazaniem do powyższego celu i moglby potwierdzic ze cos takiego istnieje, lub zaproponowac cos innego? Internet i ksiazki zupelnie milcza na ten temat a czas goni.. Z gory dziekuje za pomoc.
Tagi:
-
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 6
Poszukaj szczękowych kruszarek do węgla.
Coś w rodzaju krokodyla napędzanego mimośrodem który kłapiąc paszczą zgniata urobek na coraz mniejsze kawałki wsuwajace się grawitacyjnie coraz głębiej do paszczy
Paszcza to dwie płyty z masywnymi ryflami a szerokość szczeliny gardzieli - ustawiana płytą nieruchomą - określa wielkość granulatu. Nastawiany jest również kąt rozwarcia paszczy. Skok mimośrodu szczęki ruchomej jest stały. I niewielki stąd potężne przełożenie siłowe zgryzu krokodyla.
Ruch szczęki napędzanej jest podwójny - kłapanie i nieznaczny ruch posuwowy do środka - wtedy grudy są zgniatane a nastepnie rolowane.
Coś w rodzaju krokodyla napędzanego mimośrodem który kłapiąc paszczą zgniata urobek na coraz mniejsze kawałki wsuwajace się grawitacyjnie coraz głębiej do paszczy
Paszcza to dwie płyty z masywnymi ryflami a szerokość szczeliny gardzieli - ustawiana płytą nieruchomą - określa wielkość granulatu. Nastawiany jest również kąt rozwarcia paszczy. Skok mimośrodu szczęki ruchomej jest stały. I niewielki stąd potężne przełożenie siłowe zgryzu krokodyla.