Kompresor 100L W3 600L/min
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 11
- Posty: 2380
- Rejestracja: 04 mar 2008, 08:14
- Lokalizacja: Sulmierzyce
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 10
- Posty: 788
- Rejestracja: 17 gru 2011, 18:13
- Lokalizacja: MALBORK
Mój Wan leci na 2 paskach , praktycznie nigdy nie miałem poślizgu też mam silnik 3kw ale przełożenie sil/kom 1410/500 , odcinka na 8.5 atm . Przymierzam się do podkręcenia kompresora do 650obr - to jest niby max jaki stosował Wan - mniej powietrza na min. i większe ciśnienie nabijania lub więcej na minutę ale mniejszy max .
Gwoli ścisłości większa sprawność=większa temperatura=mniejsza trwałość ... Puki co przed podkręcaniem kompresora szukam łatwego sposobu na dodatkowe schłodzenie powietrza
Gwoli ścisłości większa sprawność=większa temperatura=mniejsza trwałość ... Puki co przed podkręcaniem kompresora szukam łatwego sposobu na dodatkowe schłodzenie powietrza
perfekcyjna B. S. , OUS 1 - Oświęcim 1066/72r; Pozdrawiam
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 12
- Posty: 893
- Rejestracja: 06 kwie 2007, 19:12
- Lokalizacja: Pionki
Dudi wiem że puszczenie na max przy 3 KW będzie ciężkie, tak z pamięci to przy max obrotach on potrzebuje ~4,5 KW. Z moich obserwacji wynika że mam za mały pasek (10 mm ) i jak kompresor dochodzi do 7-7,5 bara to pasek zaczyna porzeskakiwać na kole. Mam teorię że charakter obciążenia od kompresora (impulsowy) ma wpływ na to że silnik nie wyrabia. Mam zamiar zmienić pasek na zębaty + zamontować koło zamahowe ale to dopiero jak opanuje frezarkę.
Pozdrawiam
Pozdrawiam