Sterownik Silnika Krokowego a Full Current i Halft
-
Autor tematu - Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 745
- Rejestracja: 09 cze 2009, 22:06
- Lokalizacja: k/Krakowa
- Kontakt:
Sterownik Silnika Krokowego a Full Current i Halft
Witam
Mam problem z sterownikiem osi Z ... Nie wiem czy to usterka sterownika czy po prostu mam coś źle ustawione. Problem polega na tym że maszyna wchodzi na jakąś głębokość i ma wybierać kieszeń na stałej głębokości a tu od czasu do czasu zwyczajnie się przestawia.
Praca lekka bo w płycie wiórowej nowe frezy diamentowe...
na sterowniku mam Full Current i Halft Current.... Do czego to jest tak w szczegółach?
Mam problem z sterownikiem osi Z ... Nie wiem czy to usterka sterownika czy po prostu mam coś źle ustawione. Problem polega na tym że maszyna wchodzi na jakąś głębokość i ma wybierać kieszeń na stałej głębokości a tu od czasu do czasu zwyczajnie się przestawia.
Praca lekka bo w płycie wiórowej nowe frezy diamentowe...
na sterowniku mam Full Current i Halft Current.... Do czego to jest tak w szczegółach?
Coś jest niemożliwe do czasu... gdy przyjdzie ktoś kto nie wie że jest to niemożliwe i to zrobi 

Tagi:
-
Autor tematu - Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 745
- Rejestracja: 09 cze 2009, 22:06
- Lokalizacja: k/Krakowa
- Kontakt:
Czyli tak naprawdę na osi Z na którą działa cały czas nacisk zwisającego wrzeciona można by to zastosować profilaktycznie?
Ale inna sprawa jak mogę wyeliminować problem z silnikiem? Czy jeśli rezystancje są oki może się coś jeszcze stać z silnikiem?
Podmieniłem sterowniki a tu nadal jest problem z tą osią Z...
Ale inna sprawa jak mogę wyeliminować problem z silnikiem? Czy jeśli rezystancje są oki może się coś jeszcze stać z silnikiem?
Podmieniłem sterowniki a tu nadal jest problem z tą osią Z...
Coś jest niemożliwe do czasu... gdy przyjdzie ktoś kto nie wie że jest to niemożliwe i to zrobi 

-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 384
- Rejestracja: 17 sie 2012, 14:23
- Lokalizacja: Trójmiasto
Też się kiedyś nad tym zastanawiałem. Ale u mnie zdarzyło się coś innego, przy frezowaniu stali stępiony frez powodował odpychanie osi Z do góry. Podejrzewam, że właśnie było to spowodowane osłabieniem silnika przez obniżenie prądu o połowę.mitek pisze:Czyli tak naprawdę na osi Z na którą działa cały czas nacisk zwisającego wrzeciona można by to zastosować profilaktycznie?
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 2083
- Rejestracja: 11 cze 2011, 18:29
- Lokalizacja: Warszawa / Lublin
Typowy frez ma rowki spiralne wyciągające wióry - i przy okazji wciągające frez w materiał. Czyli w ostateczności ciężar się z tą siłą sumuje i to może już być za dużo dla napędu. Zamiast zwiększać prąd silnika możesz ew. zastosować siłownik pneumatyczny/przeciwwagę/sprężynę równoważącą ciężar osi Z.