Co do wagi to wystarczy, że będzie ważyć proporcjonalnie do wielkości

Bicie szczerze mówiąc przydało by się poniżej 0,01 ale to dodatkowo komplikuje
sprawy bo te chińskie wałki ze stożkiem er11 mają podane bicie 0,01- 0,015 a
raczej wątpię żeby było niższe niż napisali.
Dzięki za linki, niektóre z tych tematów widziałem a niektóre dopiero teraz przeczytałem.
Może postawię sprawę jasno, potrzebuję 3 miniaturowe ale porządne wrzeciona. Niestety nie
mam pojęcia gdzie takie zdobyć co oznacza że będę musiał samemu takie zrobić.
Ponieważ nie mam alternatywy to nie ma też rozwodzić się nad sensem ekonomicznym
tego przedsięwzięcia

Przede wszystkim zależy mi na jakości tych wrzecion, małym biciu, niezawodności oraz małych rozmiarach.
Takie założenie sprawiają że po pierwsze muszę się liczyć z dużymi kosztami
a po drugie nie będzie to prosto zrobić

Z powodu powyższych założeń napęd silnikiem BLDC odpada. Napęd silnikiem przystosowanym
do pracy ciągłej, ze względu na gabaryty musi być w jakiś sposób przeniesiony na wrzeciono
spoza osi z. Do głowy wpadły mi tylko dwa pomysły jak to zrobić, wałek giętki lub wielokliny przy czym
to drugie rozwiązanie jest raczej nierealne.
Skoro wałek giętki nie nadaje się do prędkości powyżej 20krpm to może by zrobić coś takiego:

W ten sposób wałek by się obracał z prędkością 10krpm a dodatkowo łatwiej by było znaleźć
odpowiedni silnik. Minusem takiego rozwiązania jest stopień komplikacji ale to chyba nieuniknione...
Doradził by ktoś jakieś łożyska fi8 lub fi10 w cenie do 100zł szt?
Do tej pory znalazłem:
http://www.albeco.com.pl/2110-product-7200.CTBP4_ZKL
http://www.albeco.com.pl/17457-product- ... TVP-UO_FAG (lepsze by było UL

Co do ZKL to wiem tylko że jest skośne i w klasie precyzji P4.. (idę szukać jakiegoś katalogu do rozszyfrowania tych oznaczeń)