CSMIO - ta nazwa mi nic nie mówi, ale to nie znaczy, że nie wiem co będę robić
3 frezarki/plotery w jednym
-
Zanixi
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)

- Posty w temacie: 27
Nie wiem czym będę sterować, nie interesowałem się tym bo nie było mi potrzebne. Nie znam się na tym, a po to jest forum, by się dowiedzieć. Wiem co mi jest potrzebne i na pewno będzie ok. Tak samo znam się na serwomotorach
. Silniki krokowe to już nie problem - mam - znam - używam.
. Co robić wiem, nie wiem jeszcze w jakim programie. Sterowanie, sterowniki - rzecz drugorzędna. Najważniejsza jest łatwość i szybkość obsługi. Na linuxcnc program napisac nie problem (mam, stosuję w maszynach). Problemem jest dla mnie rozmieszczenie poszczególnych elementów (detali w dużych ilościach ) np na płycie 100x200 tak, by było wykorzystanie optymalnie miejsce i by nie było za wiele odpadu. Być może to nie jest problemem - nie próbowałem się w to nawet zagłębiać, może ktoś mi podpowie jak i powie czy w ogóle się da.
-
hecza
- Specjalista poziom 2 (min. 300)

- Posty w temacie: 6
Nesting - temat do przerobienia - jest materiału dużo, nawet tutaj na forum.Zanixi pisze: Problemem jest dla mnie rozmieszczenie poszczególnych elementów (detali w dużych ilościach ) np na płycie 100x200 tak, by było wykorzystanie optymalnie miejsce i by nie było za wiele odpadu.
Popieram LinuxCNC + karty Mesa - nic sensownego taniej nie wyjdzie.
Aaaa - niech Kolega kogoś przyjmie do omiatania pajęczyn w zakładzie, bo bezrobocie będzie 100%.
Pozdrawiam
-
Alvar4
- ELITA FORUM (min. 1000)

- Posty w temacie: 8