Gilotyna do blach
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
Gilotyna do blach
Witam,
jako że nie mam doświadczenia w gilotynach do blach, może któryś z kolegów/koleżanek tutaj na forum mógłby mi podpowiedzieć którzy z producentów są firmami renomowanymi?
Pozdrawiam!
MG
jako że nie mam doświadczenia w gilotynach do blach, może któryś z kolegów/koleżanek tutaj na forum mógłby mi podpowiedzieć którzy z producentów są firmami renomowanymi?
Pozdrawiam!
MG
Tagi:
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Witam Serdecznie,
Typ maszyny to mechaniczna lub hydrauliczna - celem jest jak największa precyzja cięcia.
Co ma być cięte. Największe wyzwanie to stale konstrukcyjne myślę że S355, S370, o grubości g= 5[mm]. Nierdzewka austenit, ferryt ASI 441 / AISI 304 - grubość max 3mm.
Jeśli chodzi o długość to zależnie od ceny - najlepiej jakby była do 3000 mm, ale nie wiem dokładnie jak wyglądają zależności cenowe pomiędzy danymi typami maszyn.
Ważnym elementem jest aby cięcie i pozycjonowanie było jak najdokładniejsze ( dla grubości 3 mm dobrze by było gdyby dokładność oscylowała w max. +/- 0,3 - im niej tym lepiej)
Oczywiście są to założenia wstępne - które możliwe że będzie trzeba zmodyfikować po jakichś wstępnych wycenach ect. Jednak precyzja cięcia jest raczej priorytetem.
Pozdrawiam!
Maciek
Typ maszyny to mechaniczna lub hydrauliczna - celem jest jak największa precyzja cięcia.
Co ma być cięte. Największe wyzwanie to stale konstrukcyjne myślę że S355, S370, o grubości g= 5[mm]. Nierdzewka austenit, ferryt ASI 441 / AISI 304 - grubość max 3mm.
Jeśli chodzi o długość to zależnie od ceny - najlepiej jakby była do 3000 mm, ale nie wiem dokładnie jak wyglądają zależności cenowe pomiędzy danymi typami maszyn.
Ważnym elementem jest aby cięcie i pozycjonowanie było jak najdokładniejsze ( dla grubości 3 mm dobrze by było gdyby dokładność oscylowała w max. +/- 0,3 - im niej tym lepiej)