
duzy diesel
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 1121
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 02:59
- Lokalizacja: planeta ziemia
dla tych co ogladneli same obrazki
silnik w wersji 14 cylindrow
ma moc do 109 000 koni mech przy 102 obr/min. wazy 2300 ton a sam wal korbowy wazy 300 ton.
sprawnosc ciepla ok. 50% co jest duzo w porownaniu do malych silnikow lotniczych gdzie sprawnosc jest 25-30%
zuzycie paliwa 6275 l/godz.
zeby bylo ciekawiej to jest dwusuw.
p.s.
moznaby zbudowac np. jedno albo dwu cylinrowki i polaczyc razem. wieksza masa pare tysiecy ton
ale mozna by zrobic na mniejszych maszynach, poza tym laczenie modulowe zapewnialoby wiekasza elastycznosc wykozystania.
silnik w wersji 14 cylindrow
ma moc do 109 000 koni mech przy 102 obr/min. wazy 2300 ton a sam wal korbowy wazy 300 ton.
sprawnosc ciepla ok. 50% co jest duzo w porownaniu do malych silnikow lotniczych gdzie sprawnosc jest 25-30%
zuzycie paliwa 6275 l/godz.
zeby bylo ciekawiej to jest dwusuw.
p.s.
moznaby zbudowac np. jedno albo dwu cylinrowki i polaczyc razem. wieksza masa pare tysiecy ton

POZDRAWIAM
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 1121
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 02:59
- Lokalizacja: planeta ziemia
-
Autor tematu - ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 1121
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 02:59
- Lokalizacja: planeta ziemia