Konieczna kazda madra podpowiedz:)
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 5
Konieczna kazda madra podpowiedz:)
Witam Wszystkich,
Jestem studentka bardzo ciekawego ale jednoczesnie nie za banalnego kierunku.
Mam wykonac projekt z mechaniki,ktory wylosowalam i jest to hustawka.Ja wymyslilam sobie,ze bd to standardowa hustawka z konstrukcji drewnianej z elementami stalowymi.
I tak dzialam sobie dzialam az stoje bo nie mam pojecia jak wyznaczyc:
1)moment gnacy naprezen w elementach(chodzi mi tu o belke)
2)Nie wiem czy konieczne jest liczenie wyhylen w sensie "X" chociaz jest to ruch harmoniczny chyba:D
3)Zakladac jakis wspolczynnik wytrzymalosci,szacowac koszty
Bardzo prosze o pomoc bo szukam tu i tam i nie moge nic na ten temat znalezc...
Jestem studentka bardzo ciekawego ale jednoczesnie nie za banalnego kierunku.
Mam wykonac projekt z mechaniki,ktory wylosowalam i jest to hustawka.Ja wymyslilam sobie,ze bd to standardowa hustawka z konstrukcji drewnianej z elementami stalowymi.
I tak dzialam sobie dzialam az stoje bo nie mam pojecia jak wyznaczyc:
1)moment gnacy naprezen w elementach(chodzi mi tu o belke)
2)Nie wiem czy konieczne jest liczenie wyhylen w sensie "X" chociaz jest to ruch harmoniczny chyba:D
3)Zakladac jakis wspolczynnik wytrzymalosci,szacowac koszty
Bardzo prosze o pomoc bo szukam tu i tam i nie moge nic na ten temat znalezc...
ewelina24e
Tagi:
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 1
Re: Konieczna kazda madra podpowiedz:)
Dzień dobry.