TUE 35 WRZECIONO
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 6
- Posty: 4259
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 09:32
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Tarcza musi być dokręcona do końca aż czoło oprze się o kołnierz czyli powierzchnię gdzie zmierzyłeś 0,05 bicia, ale rozumiem Twoje intencje. Może zrób tak: dokręć tarczę do końca. Cofnij mniej niż ćwierć obrotu i spróbuj ocenić jakie ma luzy. W trakcie dokręcania powinieneś czuć wyraźny opór co oznacza, że otwór tarczy jest dobrze spasowany z wrzecionem. Wygląda na to, że walcowy otwór w tarczy jest za duży. Jeśli wcześniej przetaczałeś tarczę na powierzchni czołowej a nie ustawiłeś jej odpowiednio to masz wszystko skopane.jarucki pisze: po założeniu tarczy i nie dokręceniu jej do końca (pozostawiam np 3mm) to rękoma ruszając góra dół są straszne luzy!
Pomnik Ikara - Ku pamięci dawnego lotniska w Fordonie.
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 818
- Rejestracja: 11 sty 2011, 23:40
- Lokalizacja: okolice nałęczowa
BYDGOST pisze:Tarcza musi być dokręcona do końca aż czoło oprze się o kołnierz czyli powierzchnię gdzie zmierzyłeś 0,05 bicia, ale rozumiem Twoje intencje. Może zrób tak: dokręć tarczę do końca. Cofnij mniej niż ćwierć obrotu i spróbuj ocenić jakie ma luzy. Wygląda na to, że walcowy otwór w tarczy jest za duży. Jeśli wcześniej przetaczałeś tarczę na powierzchni czołowej a nie ustawiłeś jej odpowiednio to masz wszystko skopane.[/]jarucki pisze: po założeniu tarczy i nie dokręceniu jej do końca (pozostawiam np 3mm) to rękoma ruszając góra dół są straszne luzy!
Gubię się ze wszystkim;p
BYDGOST jest dokładnie tak jak piszesz
Czyli teraz co mam przyciąć kołnierz na tarczy zabierakowej? poprzez np odwrotne jego przykręcenie ?? a na wałku wrzeciona tez musnąć nożem aby zlikwidować to 0.05 ?
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 6
- Posty: 4259
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 09:32
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Odwrotne przykręcenie nic Ci nie da bo na gwincie nie ustalisz tarczy bez bicia, tzn po prostu będzie luźna. Powierzchnię walcową tarczy można próbować skrócić, ale to trzeba zrobić na innej tokarce. Zamocować w uchwycie i czujnikiem ustawić bicie powierzchni walcowej na "0". Po zamocowaniu w TUE 35 i tak trzeba od nowa przetoczyć powierzchnię osadzenia uchwytu tokarskiego i to może być problem bo może być za mało materiału. Może w tym miejscu było spawane?
Te 0,05 można delikatnie musnąć nożem.
Te 0,05 można delikatnie musnąć nożem.
Pomnik Ikara - Ku pamięci dawnego lotniska w Fordonie.
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 818
- Rejestracja: 11 sty 2011, 23:40
- Lokalizacja: okolice nałęczowa

Zdjęcie z forum więc posłuży za przykład...
spawy były na połączeniu czarnego i srebrnego że tak powiem :p
i tam gdzie są pozostałość nożem jakoś to ciężko zebrać....
Może ktoś by mi zrobił nową tarczę zabierakową? tylko pytanie czy to ma sens ?
P.S. po niedzieli przyjdzie "nowy" ale używany zabierak tylko uchwyt 160mm może skąd... wyczaruje,
-
- Stały bywalec (min. 70)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 73
- Rejestracja: 01 sty 2012, 01:26
- Lokalizacja: Mrągowo
-
- Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 19
- Rejestracja: 12 kwie 2012, 17:50
- Lokalizacja: świętokrzyskie
A masz może możliwość sprawdzić dokładnie jaki symbol?? na stronie producenta są dwa rodzaje. rodzaje 32214 Kraśnikjarucki pisze:za 3 łożyska zapłaciłem coś ok 200PLN
dwa łożyska znajdujące się od strony uchwytu są krajoweKraśnik
ale niby jakieś wzmacniane, natomiast przeciwległe już nie pamiętam ale jakieś zachodnie :p (nie chce skłamać)
Bardzo mi na tym zależy gdyż sam teraz jestem na etapie kupna/wymiany